Gönderen Konu: Kalp krizi  (Okunma sayısı 545 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tuna0618

  • Ziyaretçi
Kalp krizi
« : 10.Haz.2010 11:27:25 »
Bir iğne kalp krizi geçiren bir hastanın hayatını kurtarabilir Bir Çinli Profesörden.

Bunu yapmak için evinizde bir şırınga veya iğne bulundurun.. . Bu çok şaşırtıcı ve bir kalp krizinden kurtarmanın alışılmamış, bilinmeyen bir yoludur. Sonuna kadar okuyun, bir gün birisine faydası olabilir.
İnanılmaz.
Lütfen bu bilgiyi elinizin altında bulundurun. Mükemmel ipuçları.
Bunu okumak için bir dakikanızı ayırın.
Hiç belli olmaz. Birisinin yaşaması size bağlı olabilir.
 
Kalp krizi başlayınca, beyindeki kılcal damarlar patlamaya başlar.
(Irene Liu)
Kalp krizi başladığında, sakin olun.
Hasta nerede olursa olsun, on! u hareket ettirmeyin. Çünkü eğer hareket  ettirilirse, kılcal damarlar patlayacaktır.
Hastayı, düşmesini engellemek için oturur konuma getirin ve ardından kan akıtmaya başlayabilirsiniz.
Eğer evinizde bir şırınga varsa, bu en iyisidir.
Aksi takdirde, bir dikiş iğnesi ya da düz bir iğne de olabilir.
1. Enjektör / iğneyi sterilize etmek için ateşe tutun ve daha sonra 10 parmağının da ucuna iğne batırın.
2. Hiçbir özel akupunktur noktası söz konusu değildir. Sadece tırnaktan yaklaşık bir mm kadar derine iğne batırın.
3. Kan çıkana kadar iğne batırın.
4. Kan damlamazsa, parmaklarınız ile sıkın.
5. Tüm 10 parmak da kanayınca, birkaç dakika bekleyin, sonra hastanın bilinci yerine gelecektir.
6. Eğer hastanın ağzı çarpılmışsa, kulakları kızarana kadar sıkın.
7. Sonra her bir kulak memesinden ikişer damla kan gelene kadar her kulak memesine iki kez iğne batırın.
Birkaç dakika sonra hastanın bilincinin yerine gelmesi gerekir.
Hasta herhangi bir anormal belirti olmaksızın normal haline dönünceye kadar bekleyin ve ardından hastaneye götürün.
Eğer hasta bunlar yapılmadan aceleyle bir ambulansa koyulup hastaneye götürülürse, sarsıntılı yolculuk beynindeki bütün kılcal damarların patlamasına neden olacaktır.
Eğer hayatı kurtulur ve zar zor yürümeyi becerebilirse, bu atalarının kerametindendir.
'Ben hayat kurtarmak için kan akıtmayı, bir geleneksel Çin doktordan öğrendim, Ha Bu Ting, Sun Juke'ta yaşıyor.
Ayrıca, bununla ilgili bir deneyimim de oldu. Bu nedenle, bu yöntemin % 100 etkili olduğunu söyleyebilirim.
1979 yılında, Tai Chung'daki Fung GAAP Kolejinde ders veriyordum. Bir öğleden sonra, bir sınıfta ders anlatırken bir öğretmen benim
sınıfıma koşarak geldi ve nefes nefese dedi ki, 'Bayan Liu, çabuk gelin, bizim yönetici kalp krizi geçiriyor!' Hemen 3.
kata gittim.
Yöneticimiz Bay Chen Fu Tien'i gördüğümde rengi gitmiş, konuşması peltek, ağzı çarpılmıştı ve bir kalp krizinin tüm belirtileri mevcuttu.
Hemen Bay Chen'i! n 10 parmağının uçlarına batırmak için, bir uygulama öğrencisinin okulun dışındaki eczaneye şırınga almaya gitmesini istedim.
10 parmağı da kanamaya başlayınca (her bir parmaktan bir bezelye büyüklüğünde kan damlıyordu), birkaç dakika sonra, Bay Chen'in yüzüne renk geldi ve gözleri anlamlı bakmaya başladı.
Ama ağzı hala çarpıktı. Bu yüzden kulaklarını kan ile doldurmak için sıktım. Kulakları kızarınca,Sağ kulak memesine iki damla kan akması için iki kez iğne batırdım.
Her bir kulak memesinden ikişer damla kan gelince, bir mucize oldu. 3-5 dakika içinde ağzının şekli normale döndü ve konuşması netleşti.
Onu bir süre dinlendirdik ve sıcak bir fincan çay verdik, sonra onu merdivenlerden aşağı inmesine yardımcı olup Wei Wah Hastanesine
götürdük. Bir gece dinlendi ve ertesi gün ders vermek için okula dönmek üzere taburcu edildi. Her şey normale döndü.
Sonrasında hiçbir hastalık etkisi kalmamıştı.
Öte yandan, normal bir kalp krizi has! tası genellikle hastane yolunda[ beyindeki kılcal damarlarda onarıla maz patlamalar yaşıyor.
Sonuç olarak, bu hastalar hiçbir zaman iyileşmiyor.' (Irene Liu)
Kalp krizi ikinci ölüm nedenidir.
Şanslı olanlar hayatta kalır ama ömür boyu felç kalabilir.
Bu bir insanın hayatında olabilecek çok korkunç bir şeydir.
Eğer hepimiz bu kan akıtma yöntemini hatırlarsak ve hayat kurtarma işlemlerini kısa süre içinde başlatırsak, hasta canlanacak ve % 100 normale dönecektir.
MÜMKÜNSE OKUDUKTAN SONRA FORWARD edin lütfen. BELKİ KALP KRİZİ GEÇİREN BİRİSİNİN HAYATINI KURTARMAYA YARDIMCI OLUR.

Çevrimdışı Metin Akbey

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 4921
  • Racon bitmiştir...
    • metin41  ___   1997  ___ TİPO 1.6 İ E SLX
  • *Adı soyadı : metin
  • *Meslek: bürokrat
  • *Yaş: 37
  • *Şehir: Düzce/Kocaeli
  • Araç Markası: Renault
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: beyaz
  • Model Yılı: 2015
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #1 : 10.Haz.2010 11:35:16 »
Müthiş bir bilgi. İnşallah başımıza gelmez. paylaşım için çok teşekkürler. :bravo: 

  "Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi, olmaya devlet cihânda bir nefes sıhhat gibi"

Çevrimdışı İlker Yılmaz

  • ilker
  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2686
    • http://img2.imageshack.us/img2/8049/dddi.gif
  • *Adı soyadı : ilker
  • *Meslek: kimya mühendisi
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: ankara
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: havai mavi
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1974
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #2 : 10.Haz.2010 11:37:31 »
yaralı bilgiler teşekkürler
Muhtaç olduğun kudret,damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
<a href="http://imageshack.us/a/img32/6168/chk.JPG" target="_blank" class="new_win">http://imageshack.us/a/img32/6168/chk.JPG</a>

Çevrimdışı Yasin Abacı

  • N O S
  • ******
  • İleti: 3021
  • Bizi bilen bilir bilmeyen kendi bilir ...
    • yassiii_67
  • *Adı soyadı : yasin abacı
  • *Meslek: elektrik teknikeri
  • *Yaş: 27
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempa SXA_K
  • Araç Rengi: Mavi
  • Lpg Markası : brc
  • Model Yılı: 1991
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #3 : 10.Haz.2010 11:56:06 »
 :01: paylaşım için teşekkürler  :01:
*****************  *******************

sancarbey

  • Ziyaretçi
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #4 : 10.Haz.2010 12:37:45 »
Paylaşım için Teşekkürler. Allah böyle bir olayla karşı karşıya bırakmasın ama güzel bir paylaşım. Paylaşım için teşekkürler...

Çevrimdışı Şenol Karabulut

  • ( karacaoglan61)
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1495
    • Karacaoglan 61 - 1998 1.6 ie TEMPRA ATEŞ KIRMIZI
  • *Adı soyadı : Karacaoglan61
  • *Meslek: tarım
  • *Yaş: 46
  • *Şehir: bursa/mustafakemalpa
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: ateşkırmızı
  • Lpg Markası : lavato
  • Model Yılı: 1998
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #5 : 10.Haz.2010 15:03:48 »
 teşekkürler  çok güzel ve faydalı  bilgi   :ok: :ok:    büyükler derya  yapmasanda  öğren birgün gelir  lazım olur


lovetipo

  • Ziyaretçi
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #6 : 10.Haz.2010 15:41:04 »
 :bravo: :bravo: çok faydalı bilgiler..paylaşım için teşekkürler

Arpmet

  • Ziyaretçi
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #7 : 10.Haz.2010 18:00:22 »
 :teşekkür:

bayramarslan

  • Ziyaretçi
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #8 : 10.Haz.2010 18:01:54 »
 :teşekkür:

Çevrimdışı Mustafa Güler

  • Süper Moderator
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 17192
    • Mustafa Güler - 2014 SEAT LEON 1.2TSI / BEYAZ
  • *Adı soyadı : Mustafa Güler
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Seat
  • Araç Modeli: Leon
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2014
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #9 : 10.Haz.2010 19:15:12 »
Paylaşım için  :teşekkür:

Çevrimdışı Gökhan Karadaş

  • gökhan5142
  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12568
  • FOREVER 156 :D
  • *Adı soyadı : gökhan karadaş
  • *Meslek: P.M.
  • *Yaş: 26
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Rengi: bej
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Kalp krizi
« Yanıtla #10 : 10.Haz.2010 20:51:10 »
 :teşekkür: :teşekkür: