Kaputun V şeklinde katlanması iyi birşey. Bildiğim kadarıyla önden çarpmalarda Şahinlerin ve o serinin Kaputları direk sürücü kabinine giriyor. Buda menteşelerinin önde olmasından kaynaklanıyor. Darbe anında menteşeler kopup kaputun katlanmasına bile fırsat vermeden kabine giriyor.
Benim arkadaşım temprasıyla 120 km ile ağaca çarptı ve 4 takla attı araba, arkadaşımın alnında ve çene kısmında cam hasarından kesikler vardı, sağ kolu vitesle kolcak arasına sıkışmış ve çarpmanın şiddeti ile kırılmıştı.
Tempra ve dipoda darbe emme özellikli şasi olduğundan özellikle önden çarpmalarda araç hasarı çok oluyor. ortalama 75-80 km bir hızla önden vurduğunuzda ön cama kada olan kısmı unutun komple içeri giriyor. Kapılardan darbelerde bizim araçlar biraz zayıf. Bagaj çarpmalarında Özellikle Tipolara LPG yi güvenli bulmuyorum. Çünkü kapak fiber araç cuk diye bagajda ( Çarpan araç yüksekse).