Gönderen Konu: Lambda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 16V  (Okunma sayısı 7745 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #25 : 24.Şub.2012 14:55:45 »
Eksoz kırılsa da problem değil. Kaynatırlar.
Sıcakken zorla bence.

Benimkinde 3 kablo var, 2'si beyaz biri siyah. Veri taşıyıcı olan siyahtır. Beyazlar ısıtıcıymış, diğer beyaz ise şasiymiş gibi görünüyor. EKU ye gide kabloda ise bir siyah ve iki yeşil kablo var. Karar sana kalmış.

İşte Bosh'un yazılımından aldığım değişik araçlar için renk kodları. Burada 4 renk var ama bizim soketler 3 pinlik olduğu için listede yok ama yorum yaparak ısıtıcının şasesini , sensörün şasesi ile birleştirmişler diyebiliriz.
montaj klavuzu da var ama buraya sığmayacak kadar büyük.




« Son Düzenleme: 24.Şub.2012 15:00:10 Gönderen: Hüseyin Ertaş »
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #26 : 24.Şub.2012 14:58:36 »
Hüseyin bey benim açıklamam nasıl?

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #27 : 24.Şub.2012 15:06:16 »
Hüseyin bey benim açıklamam nasıl?
Aynı şeyden bahsediyoruz zaten Ahmet Bey.
Burada Beyazın biri şase birisi pozitif kutup. Klavuzda beyazların yeri farketmez diyor.
Siyah olan da sensör kablosu. Önemli olan iki siyahın birleşmesi, diğerleri besleme olduğu için yeri önemli değl gibi gözüküyor.

Bi dakka bi de coupe'nin kataloguna bakayım.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #28 : 24.Şub.2012 15:15:16 »
Aynı şeyden bahsediyoruz zaten Ahmet Bey.
Burada Beyazın biri şase birisi pozitif kutup. Klavuzda beyazların yeri farketmez diyor.
Siyah olan da sensör kablosu. Önemli olan iki siyahın birleşmesi, diğerleri besleme olduğu için yeri önemli değl gibi gözüküyor.

Bi dakka bi de coupe'nin kataloguna bakayım.

12V doğru akımda, ısıtıcı rezistanslar için +,- ters bağlansada problem olmaz ama elektronik devrelerde ters bağlantı yakar bu durumda beyazları istediği gibi birleştirebilir ok

siyah çıkış ucunuda bağlasa dediğin gibi olacak
« Son Düzenleme: 24.Şub.2012 15:18:14 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #29 : 24.Şub.2012 15:17:43 »
Hem coupe hem de Bosh programı aynı soketi vermiş ve bizimkinden farklı. Ama bağlantıları aynı. Demek ki Tofaş farklı bir soket kullanmış.
Ama mantık aynı bir siyah ve iki beyaz kablo var. Beyazları ve siyahları birleştir. İşlem tamam olması gerek. Bosh yazmış, "beyazlarda polarizasyon önemli değil demiş" Mantıken de, önemli olsa ikisi aynı renkte olmazdı. Öyle değil mi?
Şu gibi:

Bu Cope katalogundan;



Buda Bosh diagnosisten;


« Son Düzenleme: 24.Şub.2012 15:19:24 Gönderen: Hüseyin Ertaş »
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #30 : 24.Şub.2012 15:27:56 »
aynen olay çözüldü  :ok:

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #31 : 24.Şub.2012 15:29:05 »
Bir de dikkatimi çekti;
Bosh'un listesinde ortadaki Şasi, opsiyonel yazıyor. Yani olmak- kullanılmak zorunda değil.
Bu durumda bizim lamda bağlantısı tip 4 oluyor. Şasesi opsiyonel olduğuna göre, onu çıkarıyoruz geriye 1 siyah ve 2 beyaz kalıyor. Beyazların polaritesi önemli değil. Sadece siyahları karıştırmadan birleştir yeter.

"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #32 : 24.Şub.2012 15:31:37 »
şese emniyet amaçlı bizde cnc'lerde sensörlerde her zaman kullanmıyoruz..shild ucu diye geçer

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #33 : 24.Şub.2012 15:33:47 »
şese emniyet amaçlı bizde cnc'lerde sensörlerde her zaman kullanmıyoruz..shild ucu diye geçer
O zaman tamamdır. Bizim bağlantı Tip 4, şüphe kalmadı.
Zaten sökerken dikkatimi çekmişti. Çoğu arabanın potansiyometresi 4 pinli iken bizim arabalarda 3 pin kullanılmış. Orada da pinin birisinin yerine direk şase kullanılmış.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #34 : 24.Şub.2012 15:37:49 »
O zaman tamamdır. Bizim bağlantı Tip 4, şüphe kalmadı.
Zaten sökerken dikkatimi çekmişti. Çoğu arabanın potansiyometresi 4 pinli iken bizim arabalarda 3 pin kullanılmış. Orada da pinin birisinin yerine direk şase kullanılmış.

aynen  :ok:

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #35 : 24.Şub.2012 17:19:07 »
Selam ağalar. Bayağı bilgi paylaşımı olmuş nete girmeyeli :) ben de önümüzdeki hafta sensörü sökmeye çalışıcam. Sağlam olan soketi söker sensore direkt bağlarım ve sensörü de söküp temizlersem yakıtta bayağı fark edecek heralde. Arıza tespit cihazında yakıt pompa rölesi de arızalı çıktı. Benzinle ilgili heralde. Benzinde çok yakmasının bir nedeni de bu sanırım. Lpg ile ilgisi var mı ki bu rölenin? Bu arada Sanayideki Elektrik ustasına da şu gaz kelebeği adapdasyonunu forumdaki açıklamalara göre yapalım dedim o da boş bir zamanda deneriz dedi. Ben gösteririm sitedeki fotolara göre o da yapar büyük ihtimalle. 

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #36 : 24.Şub.2012 17:32:45 »
Selam ağalar. Bayağı bilgi paylaşımı olmuş nete girmeyeli :) ben de önümüzdeki hafta sensörü sökmeye çalışıcam. Sağlam olan soketi söker sensore direkt bağlarım ve sensörü de söküp temizlersem yakıtta bayağı fark edecek heralde. Arıza tespit cihazında yakıt pompa rölesi de arızalı çıktı. Benzinle ilgili heralde. Benzinde çok yakmasının bir nedeni de bu sanırım. Lpg ile ilgisi var mı ki bu rölenin? Bu arada Sanayideki Elektrik ustasına da şu gaz kelebeği adapdasyonunu forumdaki açıklamalara göre yapalım dedim o da boş bir zamanda deneriz dedi. Ben gösteririm sitedeki fotolara göre o da yapar büyük ihtimalle.

hüseyin beyle mutabık olduk beyazlar birbiri ile ,ve siyah-siyaha bağlanacak açıklamalarımız yukarıda var detaylı  ;) ayrıca sensörüde ısıtarak sökmeyi denersin
« Son Düzenleme: 24.Şub.2012 17:36:57 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #37 : 24.Şub.2012 17:38:14 »
hüseyin beyle mutabık olduk beyazlar birbiri ile ,ve siyah-siyaha bağlanacak açıklamalarımız yukarıda var detaylı  ;)
O konudaki yorumları ben de okudum. Onda sorun yok. Sökebilirsem sensörü direkt bağlayacağım bakalım. Bu yakıt pompa rölesi hakkında bilgi sahibi olan var mi? Forumda araştırdım bulamadım?

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #38 : 24.Şub.2012 17:40:14 »
O konudaki yorumları ben de okudum. Onda sorun yok. Sökebilirsem sensörü direkt bağlayacağım bakalım. Bu yakıt pompa rölesi hakkında bilgi sahibi olan var mi? Forumda araştırdım bulamadım?

Bende bakayım  :s20:

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #39 : 24.Şub.2012 17:43:20 »
 :ok:

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #40 : 24.Şub.2012 17:46:12 »
İnternette bu bilgi var..pompa rölesi bozuk olsa araba benzinde çalışmaz deniyor..röle aç kapa yapar benzin ya gelir ya gelmez..yakıtı nasıl etkileyebilir ki  :s20:


benzin pompası rölesi vardır. kontağı açtığında röle benzin pompasını devreye sokar ve motora ilk benizin gider sesini zaten duyarsın. bunun kontrolü şöyle olur. arka koltuğun altında benzin deposunun şamandırası var. şamadıranın içindede benzin pompası. buna bağlı bir soket var. kontağı açtığın anda bu sokete elektrik kısa bir süre gelir ve kesilir. elektrik gelip  kesiliyorsa röle çalışıyordur. pompanın basıncının kontrolü için benzin gidiş hortumu çıkarılır. kontak açılır. biraz dikkatli olmak lazım. kontağı açtığın anda benzin tazzikli çıkması lazım. eğer benzin çıkışında tazzik yoksa pompa ölmüştür.

Alıntı

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #41 : 24.Şub.2012 18:05:30 »
Eğer benim yakıt pompa rölesi sağlamsa öyle ki araba şuan benzinde çalışıyor demek ki röle sağlam ve examiner cihazı yanlış tespit etmiş oluyor.  :s20: :s20: :s20:

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #42 : 24.Şub.2012 18:12:59 »
Eğer benim yakıt pompa rölesi sağlamsa öyle ki araba şuan benzinde çalışıyor demek ki röle sağlam ve examiner cihazı yanlış tespit etmiş oluyor.  :s20: :s20: :s20:

benzin pompa rölesi hakkında ayrı bir konu aç istersen orada yorumlanır..

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #43 : 24.Şub.2012 18:42:39 »
Akşam eve gidince pcden girer o zaman yeni konu açarım :)

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #44 : 24.Şub.2012 19:03:14 »
O konudaki yorumları ben de okudum. Onda sorun yok. Sökebilirsem sensörü direkt bağlayacağım bakalım. Bu yakıt pompa rölesi hakkında bilgi sahibi olan var mi? Forumda araştırdım bulamadım?
Lamdayı takarken kesinlikle lehim kullanmayacaksın. Aklında olsun.
Eğer e-malini verirsen sana Bosh'un muntaj klavuzunu gönderebilirim. Çok büyük ve 8 ayrı dilde olduğu için buraya sığdıramıyorum.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #45 : 24.Şub.2012 19:45:05 »
kabloları bağlarken mi?
telleri bağlayarak yapmayı düşünüyorum ben?
adresim v.inam@hotmail.com

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #46 : 24.Şub.2012 23:38:39 »
kabloları bağlarken mi?
telleri bağlayarak yapmayı düşünüyorum ben?
adresim v.inam@hotmail.com

Evet kabloları bağlarken lehim kullanmayacaksın. Yarın iş bilgisayarımdan klavuzu atarım sana.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #47 : 24.Şub.2012 23:41:38 »
kabloları bağlarken mi?
telleri bağlayarak yapmayı düşünüyorum ben?
adresim v.inam@hotmail.com

kablo yüzüğü kullan..telleri burup ekleme yapma kesinlikle  ;)

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2662
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #48 : 24.Şub.2012 23:45:22 »
kablo yüzüğü kullan..telleri burup ekleme yapma kesinlikle  ;)
O yüzük nasıl bir şey Ahmet Bey? Ben Atiker enjektör kablolarını ortasından kesip ekleme yapıp burarak ekledim. Ama içim hiç rahat değil. Arasıra voltaj hatası veriyor. Sanırım bu sebepten.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Vedat İnam

  • tipooo
  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1409
  • tipo 1.4 ie sx
    • VEDAT İNAM - 1999 TİPO 1.4 SX İE / GÜMÜŞ GRİ
  • *Adı soyadı : vedat
  • *Meslek: pol.mem.
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Şırnak/Beytüşşebap
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : atiker
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Lamda sensörü sorunları ve temizlenmesi - 2.0 ie 16V
« Yanıtla #49 : 24.Şub.2012 23:58:01 »
kablo yüzüğü kullan..telleri burup ekleme yapma kesinlikle  ;)
sökemezsem bile bir şekilde kabloları birleştiririm. ama bu yüzük nasıl birşey foto koyabilirsen baksak ve nereden temin edebilirim kablo yüzüğünü?