Gönderen Konu: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi  (Okunma sayısı 11838 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kadir demirtas

  • Ziyaretçi
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #100 : 12.Oca.2012 00:02:33 »
10 CAH 29 Bunu biliyorsunuz ama ayıp olmasın diye yazıyorum

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #101 : 12.Oca.2012 00:03:14 »
arkadaşlar matbaa ile en az 20şer tane diye konuşmuştuk,
şu an 13 duvar , 11 masa var,
fakat bekleyerek te  vakit kaybı oluyor,
o yüzden matbaya tekrar gidicem, durumu söylüycem, olmadı bi kaç tane de fazladan eklerim,
kabul ederse ücretleri toplamaya başlıycaz ve basıcaz, aynı zamanda bi kaç matbaa ile daha görüşücem bu durum için


İSMİNİ YAZDIRANLAR PLAKALARINI YAZSIN STİCKERLAR DA BASILACAK İKİNCİ BİR BASIM YOK

Çevrimdışı Hasan Yücel

  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 801
  • Düşme
  • *Adı soyadı : Hasan
  • *Meslek: Bankacı
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Elazığ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kum Gri
  • Lpg Markası : Zavolli
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #102 : 12.Oca.2012 00:54:28 »
ciddi olamazsın gakko
Valla ciddiyim yaa 23 hl ama gerisini hatirliyamadim arabada asagida gidip bakmaya üsendim. Yarin sabah bakarim yazarim. Arabayi 1 ay önce aldim valla unuttum plakayi

cihan tunali

  • Ziyaretçi
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #103 : 12.Oca.2012 09:00:26 »
34 KLA 11  :love:

Bu arada eğer takvimler hazırlanırsa, bu h.sonu bi arkadaşım bursada olucak, elden de aldırabilirim :tebrik:
« Son Düzenleme: 12.Oca.2012 10:24:04 Gönderen: Cihan Tunalı »

Çevrimdışı Mustafa Güler

  • Süper Moderator
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 17192
    • Mustafa Güler - 2014 SEAT LEON 1.2TSI / BEYAZ
  • *Adı soyadı : Mustafa Güler
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Seat
  • Araç Modeli: Leon
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2014
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #104 : 12.Oca.2012 13:13:20 »
34 KLA 11  :love:

Bu arada eğer takvimler hazırlanırsa, bu h.sonu bi arkadaşım bursada olucak, elden de aldırabilirim :tebrik:
Bursa'yı nerden çıkarttınız Emre arkadışımız Balıkesir'de ;)

Çevrimdışı Ugur Basar

  • 1. Vites
  • *
  • İleti: 78
  • *Adı soyadı : Uğur
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 38
  • *Şehir: Mersin
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #105 : 12.Oca.2012 16:00:44 »
Emre bey , matbaa'da sıkıntı oluyorsa bana masa da ekleyebilirsiniz sorun olmaz.Ptt hesap numarası ve tam olarak ne kadar yatıracağımıda yazarsanız bir an önce yatırırım,siz hazır olduğunda yollarsınız.Bir an önce bitirelim bu işi yıl bitmeden :) Selamlar .. 33 SZ 289

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #106 : 12.Oca.2012 18:50:05 »
Emre bey , matbaa'da sıkıntı oluyorsa bana masa da ekleyebilirsiniz sorun olmaz.Ptt hesap numarası ve tam olarak ne kadar yatıracağımıda yazarsanız bir an önce yatırırım,siz hazır olduğunda yollarsınız.Bir an önce bitirelim bu işi yıl bitmeden :) Selamlar .. 33 SZ 289

düşünceniz için teşekür ederiz, şu an 12 masa oldu, matbaa ile bugun yine konuştum, 15e tamamlasak yetiyor, duvar da yetiyor,  tamamlanmasa da ben fazladan basıcam, sonaradan isteyen olursa veririz


Çevrimdışı Gökhan Kenar

  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 6172
  • *Adı soyadı : GÖKHAN KENAR
  • *Meslek: Resepsiyonist
  • *Yaş: 29
  • *Şehir: BURSA-Gemlik
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Marea
  • Araç Rengi: ÇELİK GRİ
  • Lpg Markası : ATİKER
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #107 : 12.Oca.2012 19:19:13 »
Duvar takvimi istiyorum. Plakam 16ZR 423  :ok:

Emre bana birde masa takvimi ekle çoğunluğa katkımız olsun  :ok:

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #108 : 12.Oca.2012 19:22:59 »
23 ES 506

 :cc: :cc: :cc: :cc: :cc:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #109 : 12.Oca.2012 19:25:21 »
........
« Son Düzenleme: 29.Mar.2012 13:34:32 Gönderen: Emre Zengin »

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #110 : 12.Oca.2012 19:29:00 »
mesut baskanın plakasını ugur basar dıyemı yazdın yanlıs mı göruyom  :s20: :s20: :s20:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #111 : 12.Oca.2012 19:32:34 »
ben anlamam ne istiyosanız onu yazıyom  :hoho:

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #112 : 12.Oca.2012 19:35:42 »
baskanınkı 33 sz 365 miş  :hiii: :hiii: :hiii: :hiii: :hiii:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #113 : 12.Oca.2012 19:38:18 »
arkadaşlar son gönderim tarihi yazmadım bi toplamaya başlayalım, herkes yakın zamanda gönderirse çabuk basarız, şu gün yatırabilirim diyenler de haber verebilir

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #114 : 12.Oca.2012 19:41:18 »
arkadaşlar son gönderim tarihi yazmadım bi toplamaya başlayalım, herkes yakın zamanda gönderirse çabuk basarız, şu gün yatırabilirim diyenler de haber verebilir

ben hafta sonu denerım kartsız atm olayını olmadı pazartesı cebınde bil :s13: :s13:

ıbanlarını not alıyom ne kadar numara var naaaaaaaaannnn  :merdane: :merdane:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı Gökhan Kenar

  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 6172
  • *Adı soyadı : GÖKHAN KENAR
  • *Meslek: Resepsiyonist
  • *Yaş: 29
  • *Şehir: BURSA-Gemlik
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Marea
  • Araç Rengi: ÇELİK GRİ
  • Lpg Markası : ATİKER
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #115 : 12.Oca.2012 19:43:53 »
Emre ben bu stickerdan istiyorum takvimlerimin yanında  :hoho:


Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #116 : 12.Oca.2012 20:37:57 »
tamam gönderelim gökhan  :hey:


Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #117 : 12.Oca.2012 20:42:45 »
ben hafta sonu denerım kartsız atm olayını olmadı pazartesı cebınde bil :s13: :s13:

ıbanlarını not alıyom ne kadar numara var naaaaaaaaannnn  :merdane: :merdane:

abi kartsız yatırmada sadece hesap no istiyo, birde senin tc kimlik noyu sorar, benim adım çıkar zaten kolay işlem

kadir demirtas

  • Ziyaretçi
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #118 : 12.Oca.2012 20:44:09 »
Emre bey ben sonradan masa takvimi de eklemiştim görmediniz sanırım duvar + masa

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #119 : 12.Oca.2012 20:46:57 »
abi kartsız yatırmada sadece hesap no istiyo, birde senin tc kimlik noyu sorar, benim adım çıkar zaten kolay işlem
taam parayı delıge soksam yeter yanı demı  :hişşt: :hişşt:

Emre bey ben sonradan masa takvimi de eklemiştim görmediniz sanırım duvar + masa

tok satıcı bu abı görmemezlıkten gelıyo  :sırıtan:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #120 : 12.Oca.2012 20:57:46 »
Emre bey ben sonradan masa takvimi de eklemiştim görmediniz sanırım duvar + masa

tamam ekledim

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #121 : 12.Oca.2012 21:00:10 »
taam parayı delıge soksam yeter yanı demı  :hişşt: :hişşt:

tok satıcı bu abı görmemezlıkten gelıyo  :sırıtan:

makine tüm işlemleri söylüyo abi sorun yok  ben de yeni öğrendim :hoho:

Çevrimdışı Ender Işıldak

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 4046
  • GAKKOŞ
  • *Adı soyadı : ENDER
  • *Meslek: Truck Driver
  • *Yaş: 36
  • *Şehir: tekirdağ-istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2016
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #122 : 12.Oca.2012 21:18:09 »
http://www.sticker.zengindizayn.com/?cars=granturismo   emre ben bu stıckerdan da istemiştim 1 adet (granturismo)  bununla beraber 30 tl yatırmam gerekiyor.
    bilgilerde bir yanlışım varsa  uyar lütfen
  59 te 293  ayrıca kargo olarakta aras kargo adres olarak : ender ışıldak adına saray taşımacılık  fatih mah. sedef sok. no 58 çerkezköy Tekirdağ. eksiğim gediğim varsa sor ekliyim. teşekkürler. :tebrik:
ZİRVEYE ÇIKARKEN GÖRDÜKLERİNİ UNUTMA ,İNERKEN ONLARA RASTLAYACAKSIN

Çevrimdışı Oğuzhan Buytoz

  • Oguz020--My Dream..
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 12510
  • Tahsil Cehaleti Alır Eşeklik Baki Kalır..
    • oğuz020 - 23 LS 126 Citroen C-elysee
  • *Adı soyadı : oğuz
  • *Meslek: işçi , amele, teknisyen vs vs vs
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: ELAZIĞ
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ...
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #123 : 12.Oca.2012 21:18:36 »
makine tüm işlemleri söylüyo abi sorun yok  ben de yeni öğrendim :hoho:
ben vakıfla calısıyom hacı her bı mokunu bılıyom kartlı kartsız eft abs ebd  :sırıtan: ama zıraate hı bakmadım oda aynıdır heralde :hiii:

MECNUN BİLSEYDI TEMPRA SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ :)

Yokluğun BİRŞEY değiştirmedi... Demekki Varlığın GEREKSİZDİİİ
Sonra bir MPİ görürsün. Alırsın, fena bağlanırsın. Kolay ulaşırsın, zor vazgeçersin :)

Çevrimdışı janjan

  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5654
  • JANJ@N
  • *Adı soyadı : Emre
  • *Meslek: Graphic Designer
  • *Yaş: 34
  • *Şehir: Denizli
  • Araç Markası: Tiburon
  • Araç Modeli: FX coupe
  • Araç Rengi: Kırmızı
  • Lpg Markası : MTM-kit
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 2012 Tempra & Tipo Klübü Takvimi
« Yanıtla #124 : 12.Oca.2012 21:30:32 »
http://www.sticker.zengindizayn.com/?cars=granturismo   emre ben bu stıckerdan da istemiştim 1 adet (granturismo)  bununla beraber 30 tl yatırmam gerekiyor.
    bilgilerde bir yanlışım varsa  uyar lütfen
  59 te 293  ayrıca kargo olarakta aras kargo adres olarak : ender ışıldak adına saray taşımacılık  fatih mah. sedef sok. no 58 çerkezköy Tekirdağ. eksiğim gediğim varsa sor ekliyim. teşekkürler. :tebrik:

duvar takvimi + tempratipo.com + granturismo : 25tl yatırsan yeter abi  :hey: