Gönderen Konu: karbüratör otomatik jiklenin klima rölanti ünitesiyle çalıştırılması(alternatif)  (Okunma sayısı 2003 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Resul aslan

  • 2. Vites
  • **
  • İleti: 193
  • *Adı soyadı : Resul ASLAN
  • *Meslek: Muhasebe Müdürü
  • *Yaş: 28
  • *Şehir: Adapazarı
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempa SXA_K
  • Araç Rengi: Yeşil
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1992
  • Yakıt Türü: LPG
evet genelde öyle. 2 tane denemiştim 2 side bozuldu.

sonra orjinal beklemiştim 2-3 hafta düzelmişti,temin edince.

Abi orjinal olduğunu nerden anlayacağız? Nerden temin ettiniz parça kodu nedir yardımcı olabilrmisiniz parçacıya sorsam orjinal abi diyip yan sanayii iteleyecek yine :s5:

alperayvali

  • Ziyaretçi
Bilgi veren tüm arkadaşlara teşekkürler.
Benzin kesici ile hemen deneyeceğim.

Kazım Erol

  • Ziyaretçi
selam arkadaşlar. bende 1.6 karbüratörlü tipo sx var. resimlerin linkleri bozulmuş sanırım bağlantı ayrıntılarını göremedim. sorunum termik siboplar ve karbüratör rezistörü bağlantıları olduğu gibi iptal edilmiş. bağlantıdan anlayan bir ustada bulamadım malesef. bağlantıları düzgün olan bir arkadaşımız resimlerini ekleyebilir mi? yada anlatımlı şemayla açıklayabilen olur mu? teşekkürler.

Çevrimdışı tito

  • 1. Vites
  • *
  • İleti: 43
  • *Adı soyadı : Ferhat CPC
  • *Meslek: Medikal Muhasebe(Sağlık)
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempa SXA_K
  • Araç Rengi: Mavi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1994
  • Yakıt Türü: LPG
Sa arkadaşlar hayırlı günler
Bir türlü çalışmayan otomatik jikle kafamda dolanıp duruyor, karbüratör bakımı yaptırdığımda karbüratörcü motor sıcakken oto jikle hortumunu başka bir yerden aldığı vakum ile çalışıp çalışmadığını test edip devir ayarını yaptı ama sabahları bir türlü devreye girmiyor, yapmış olduğunuz bu paylaşımla bi ümidim oldu ama bağlantı şemaları filan resimler görünmüyor yardımcı olabilecek var m?

Çevrimdışı mkaymak

  • Geri vites
  • İleti: 7
  • *Adı soyadı : muhammed kaymak
  • *Meslek: guvenlik
  • *Yaş: 26
  • *Şehir: izmir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempa SXA_K
  • Araç Rengi: metalik taş gri
  • Lpg Markası : aldesa
  • Model Yılı: 1993
  • Yakıt Türü: LPG
abi varya allah bin kere razi olsun 1 ayonce tamircidie silindir kapagi degisti  borulari cikaran geriye yanlis takmis araba tuhaf calisiyordu valla su ilk bastaki resim yemin ederim ilac gibi geldi vallaha da billaha  eger hala forumu kullaniyorsan emme manifoldundaki isi mustunu kirdim tapa var o ne ise  yariyor acaba  :bayrak2:

edit 1 resimdeki sema orjinal halimidir acaba bende hala otomatik jikle calismiyor
« Son Düzenleme: 24.Mar.2017 07:07:18 Gönderen: mkaymak »