Gönderen Konu: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )  (Okunma sayısı 16052 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı İbrahim Öztürk

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1045
  • *Adı soyadı : İbrahim
  • *Meslek: Satış danışmanı
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Golf
  • Araç Rengi: Parlak Siyah
  • Model Yılı: 2012
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #50 : 22.Ara.2010 19:04:27 »
hakan benım karburatorlu tıpoda benzın pompası yokmu?

1995 FIAT TIPO 1.6 SX 230.000KM

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #51 : 22.Ara.2010 19:07:20 »
malesef

Çevrimdışı İbrahim Öztürk

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1045
  • *Adı soyadı : İbrahim
  • *Meslek: Satış danışmanı
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Golf
  • Araç Rengi: Parlak Siyah
  • Model Yılı: 2012
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #52 : 22.Ara.2010 19:09:11 »
hakan valla bılmıyordum. şaşırdım dogrusu. pekı benzın nasıl pompalanıyor karburatorlulerde?

1995 FIAT TIPO 1.6 SX 230.000KM

Çevrimdışı Hamza Çetinkol

  • 6. Vites
  • ******
  • İleti: 2293
    • HAMZA ÇETİNKOL / 2008 PEUGEOT 407 2.0 H.D.İ EXECUTİVE / GRİ
  • *Adı soyadı : Hamza
  • *Meslek: Öğrenci
  • *Yaş: 21
  • *Şehir: KONYA
  • Araç Markası: Peugeot
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Gri
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #53 : 22.Ara.2010 19:27:41 »
hakan valla bılmıyordum. şaşırdım dogrusu. pekı benzın nasıl pompalanıyor karburatorlulerde?

evet benimde sıkıntı var tüpten benzine zor geçiyor

Çevrimdışı Eren Göktaş

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2705
  • The best or nothing 'forever-benz'
  • *Adı soyadı : Eren
  • *Meslek: ElectronicMan
  • *Yaş: 23
  • *Şehir: Karaman-Konya arası
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: yeşil
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #54 : 22.Ara.2010 20:18:27 »

kardeşim bu konunun 1. sayfasında gerekli resimler mevcut.. benımde araç tempra bagajın sag tarafında aynı tıpodakı gıbı kapak var onun içinde komple pompa..  :ok:

Sizinkinde o resimi göremedim ama  :morgöz: koltuğa yakınmı yoksa stepne çukurunun dibindemi tipodaki gibi  :s20:
« Son Düzenleme: 22.Ara.2010 20:27:30 Gönderen: tempraci70 »
Mercedes-Benz 'The best or Nothing'

Çevrimdışı Mehmet Onur Yılmaz

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1227
    • Contessss  :D:D
  • *Adı soyadı : Mehmet Onur YILMAZ
  • *Meslek: Grafiker
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Balıkesir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: ÇÖL GRİ
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #55 : 22.Ara.2010 22:50:21 »
evet abii bagajdakii halıyıı çıkar istepne çukurunun sag üst köşesinde kalıyor.. siyah bi kapak .. 3 vidalı  :sırıtan: :sırıtan: gerisi tiponun aynısı sökmesi filan.. :ok:
Babam Öle diyooo... :D

Çevrimdışı Mehmet Onur Yılmaz

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1227
    • Contessss  :D:D
  • *Adı soyadı : Mehmet Onur YILMAZ
  • *Meslek: Grafiker
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Balıkesir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: ÇÖL GRİ
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #56 : 22.Ara.2010 22:51:49 »
evet benimde sıkıntı var tüpten benzine zor geçiyor

pekii geçişlerde;araçta yıgılma veya vites yükseltirken benzin bitiyormuş gibi oluyormu.. oluyorsa benzin pompasında basınçı az geliyor demekir..  :ok:
Babam Öle diyooo... :D

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #57 : 22.Ara.2010 23:11:39 »
Yeri aynı erencan  :bayrak2:

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #58 : 22.Ara.2010 23:12:00 »
pekii geçişlerde;araçta yıgılma veya vites yükseltirken benzin bitiyormuş gibi oluyormu.. oluyorsa benzin pompasında basınçı az geliyor demekir..  :ok:
Durum farklı üstad onlarınki mpı değil  ;)

TİPO.S 96BG

  • Ziyaretçi
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #59 : 22.Ara.2010 23:34:30 »
malesef

Kardeşim  Yanlışın var senin benzin pompası olmadan bi araç depodaki benzini nasıl pompalasın kaldı ki hacı muroda bile var :) ;)

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #60 : 22.Ara.2010 23:41:20 »
Kardeşim  Yanlışın var senin benzin pompası olmadan bi araç depodaki benzini nasıl pompalasın kaldı ki hacı muroda bile var :) ;)
O otomatik kardeş, motorun üzerinde  ;) Hacı muro ile sizde aynı zaten sistem  :ok:
« Son Düzenleme: 22.Ara.2010 23:44:00 Gönderen: undabah »

TİPO.S 96BG

  • Ziyaretçi
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #61 : 22.Ara.2010 23:44:46 »
O otomatik kardeş, motorun üzerinde  ;) Hacı muro ile sizde aynı zaten sistem  :ok:

Pardon kardeşim ben damdan düşer gibi konuya yorum yaptım ben hiç yok diyorsun sandım.  ;)

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #62 : 22.Ara.2010 23:46:49 »
Pardon kardeşim ben damdan düşer gibi konuya yorum yaptım ben hiç yok diyorsun sandım.  ;)
estağfurullah kardeş, konu başlığına bakarsan ie   ()

TİPO.S 96BG

  • Ziyaretçi
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #63 : 22.Ara.2010 23:50:10 »
estağfurullah kardeş, konu başlığına bakarsan ie   ()

Direk senin "malesef" kelimene odaklandım başlığı gördüğüm mü var  :)  ))

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #64 : 22.Ara.2010 23:53:33 »
Canın sağ olsun  :love:

Çevrimdışı Eren Göktaş

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2705
  • The best or nothing 'forever-benz'
  • *Adı soyadı : Eren
  • *Meslek: ElectronicMan
  • *Yaş: 23
  • *Şehir: Karaman-Konya arası
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: yeşil
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #65 : 23.Ara.2010 00:09:56 »
Yeri aynı erencan  :bayrak2:

Eyvallah abi senden 5 barlık bosch pompayı sipariş edeyim yakın zamanda  :hiii:
Mercedes-Benz 'The best or Nothing'

Çevrimdışı İbrahim Öztürk

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1045
  • *Adı soyadı : İbrahim
  • *Meslek: Satış danışmanı
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Golf
  • Araç Rengi: Parlak Siyah
  • Model Yılı: 2012
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #66 : 23.Ara.2010 01:43:04 »
Eyvallah abi senden 5 barlık bosch pompayı sipariş edeyim yakın zamanda  :hiii:

hocam orjinalı kac bar? ayrıca yuksek basınclı olmasının bır etkısı oluyormu? bır avantajı yada dezavantajı varmıdır

1995 FIAT TIPO 1.6 SX 230.000KM

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #67 : 23.Ara.2010 08:36:50 »
hocam orjinalı kac bar? ayrıca yuksek basınclı olmasının bır etkısı oluyormu? bır avantajı yada dezavantajı varmıdır
Usta sende bar olayı yok

Çevrimdışı Mehmet Onur Yılmaz

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1227
    • Contessss  :D:D
  • *Adı soyadı : Mehmet Onur YILMAZ
  • *Meslek: Grafiker
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Balıkesir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: ÇÖL GRİ
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #68 : 23.Ara.2010 09:49:51 »
hocam orjinalı kac bar? ayrıca yuksek basınclı olmasının bır etkısı oluyormu? bır avantajı yada dezavantajı varmıdır


hocam senin araç sx karbüratörlüü.. mpi motorlarda pompa var sende pompa yok.. fabrika çıkışı 3 bar ama zaman geçtikçe yetmiyor.. bizde bosch marka 5 barlık pompayla halletik..
Babam Öle diyooo... :D

Çevrimdışı Hamza Çetinkol

  • 6. Vites
  • ******
  • İleti: 2293
    • HAMZA ÇETİNKOL / 2008 PEUGEOT 407 2.0 H.D.İ EXECUTİVE / GRİ
  • *Adı soyadı : Hamza
  • *Meslek: Öğrenci
  • *Yaş: 21
  • *Şehir: KONYA
  • Araç Markası: Peugeot
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Gri
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #69 : 23.Ara.2010 13:27:42 »
pekii geçişlerde;araçta yıgılma veya vites yükseltirken benzin bitiyormuş gibi oluyormu.. oluyorsa benzin pompasında basınçı az geliyor demekir..  :ok:

öyle birşey yokta mesela geçen tüp bitti araba durdu benzine alıyım dedim benzine geçiriyorum çalıştıramıyorum  :s20:

Çevrimdışı Mehmet Onur Yılmaz

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1227
    • Contessss  :D:D
  • *Adı soyadı : Mehmet Onur YILMAZ
  • *Meslek: Grafiker
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Balıkesir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: ÇÖL GRİ
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #70 : 23.Ara.2010 14:02:54 »
öyle birşey yokta mesela geçen tüp bitti araba durdu benzine alıyım dedim benzine geçiriyorum çalıştıramıyorum  :s20:


işte benzin pompasından kardeşim,, tabiki araçın ie ise basınç az geliyor.. :ok:
Babam Öle diyooo... :D

Çevrimdışı Hamza Çetinkol

  • 6. Vites
  • ******
  • İleti: 2293
    • HAMZA ÇETİNKOL / 2008 PEUGEOT 407 2.0 H.D.İ EXECUTİVE / GRİ
  • *Adı soyadı : Hamza
  • *Meslek: Öğrenci
  • *Yaş: 21
  • *Şehir: KONYA
  • Araç Markası: Peugeot
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Gri
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #71 : 23.Ara.2010 15:52:42 »

işte benzin pompasından kardeşim,, tabiki araçın ie ise basınç az geliyor.. :ok:

yok araç i.e. degil kardeş stop etmeden geçirirsen geçiyor stop ederse geçmiyor  :(

Çevrimdışı Mehmet Onur Yılmaz

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1227
    • Contessss  :D:D
  • *Adı soyadı : Mehmet Onur YILMAZ
  • *Meslek: Grafiker
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Balıkesir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: ÇÖL GRİ
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #72 : 23.Ara.2010 16:24:55 »
yok araç i.e. degil kardeş stop etmeden geçirirsen geçiyor stop ederse geçmiyor  :(

 :s20: :s20: fikrim kardeşim..  ;)
Babam Öle diyooo... :D

Çevrimdışı Eren Göktaş

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2705
  • The best or nothing 'forever-benz'
  • *Adı soyadı : Eren
  • *Meslek: ElectronicMan
  • *Yaş: 23
  • *Şehir: Karaman-Konya arası
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: yeşil
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #73 : 19.Oca.2011 05:04:19 »
i.e nin orjinal pompası olan weber marka  pompamı ve şamandıramı sipariş ettim,sınav bitiminde montaja geçecez artık canavarın enjektörleri benzini özledi  :hiii: :hiii:
Mercedes-Benz 'The best or Nothing'

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15278
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Benzin pompası sökülmesi ( 98 tipo 1.6ie )
« Yanıtla #74 : 19.Oca.2011 07:46:33 »
weber ben denedim hiç tat vermedi söktüm kardeş  ;)