Gönderen Konu: orjinal termostatın farkı  (Okunma sayısı 3839 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı LaPotenziale

  • Geri vites
  • İleti: 11
  • *Adı soyadı : Cihat
  • *Meslek: Öğrenci
  • *Şehir: Eskişehir
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra SXA
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1994
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #25 : 10.Oca.2018 01:15:46 »

Kaloriferin  sıcaklığı  size  termostatın  sağlıklı  olup  olmadığı  hakkında  bilgi  verir.

Araç  iyice  ısındığında , özellikle  hareket  halinde  80 - 100 km/s  hızlarda  seyrederken , kalorifer  olması  gerektiği  gibi  ( kalorifer  radyatöründe
 tıkanıklık , kalorifer musluğunda  arıza vs. gibi başka  bir  sorun  yoksa )  sımsıcak  üflüyorsa  termostat  layıkıyla  görevini  yerine  getiriyor  demektir.

Dijital  gösterge  zamanla   benzinde  ve  hararette   tam  net  görüntü  sağlayamıyor, 1  göz  aşağı , 1  göz  yukarı  sapmalar  olabiliyor.

Ben  de  aracı  ilk  aldığım  zamanlar  hararet  90 da   çakılı  dururdu.  90 ın  1  göz  üstüne  çıkınca  fan  açardı.

1 - 2  sene  sonra  90 ' ın  1  göz   altında  çakılı  durmaya  başladı, tam  90 ' olunca  fan  açıyor   ve    öyle  de  devam  ediyor  halen.



Teşekkür ediyorum abilerim bir sorun gözükmüyor o zaman.  :ok:

Çevrimdışı kyagmur

  • Geri vites
  • İleti: 21
  • *Adı soyadı : Kamil Yağmur
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo S
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Lpg Markası : Benzinli
  • Model Yılı: 1998
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #26 : 11.Oca.2018 22:56:54 »
Arabamı ilk aldığımda 90 ın üzerinde durması hararetin çok garibime gitmişti. Sırasıyla radyatör, müşür, termostat, kalorifer peteği, hortumlar felan ne varsa değiştirdim ama hala aynı yerde gösterge :) artık alıştım normali bu galiba 90+2

Çevrimdışı undabah

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 15265
    • tipundabah
  • *Adı soyadı : Hakan
  • *Meslek: Şoför
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Başkent
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 1.6ie / AC
  • Araç Rengi: Gökyüzü Mavisi
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #27 : 12.Oca.2018 11:24:54 »
Kondansatörleri bi gözden geçirin

Çevrimdışı kyagmur

  • Geri vites
  • İleti: 21
  • *Adı soyadı : Kamil Yağmur
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo S
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Lpg Markası : Benzinli
  • Model Yılı: 1998
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #28 : 12.Oca.2018 14:24:45 »
Kondansatörleri bi gözden geçirin

1.4 S benin aracım o dediğiniz parça neresindedir aracın

Çevrimdışı selim öztürk

  • Süper Moderatör
  • 3. Vites
  • *****
  • İleti: 405
  • *Yaş: 47
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Golf
  • Araç Rengi: gümüş gri
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #29 : 13.Oca.2018 09:00:08 »
1.4 S benin aracım o dediğiniz parça neresindedir aracın

 Kondansatör  dijital  göstergenin  içinde  olur.  Sizin  aracınızda  Analog  gösterge    olduğundan  bahsedilen  kondansatörler de  yok  haliyle.

Km  göstergesi , ister dijital  olsun , ister analog  olsun ;  Eğer  araç  tam  ısındığında,  seyir  halinde  ve  dur  kalk  trafikte ,   hararet  sabit  duruyorsa, sıkıntı  yoktur.

İster  80 de  dursun, ister  95 ' de  dursun, yeter ki  sabit  dursun.  20 - 25  yaşındaki  araçlarda  bu  tip  durumlar  yaşanabilir.

 Kafaya  takmamak  lazım.


Çevrimdışı kyagmur

  • Geri vites
  • İleti: 21
  • *Adı soyadı : Kamil Yağmur
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo S
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Lpg Markası : Benzinli
  • Model Yılı: 1998
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: orjinal termostatın farkı
« Yanıtla #30 : 13.Oca.2018 09:42:31 »
 :ok: eyvallah