Gönderen Konu: TEMPRA ve TİPO'NUZUN MOTOR BEYGİR GÜCÜ ÖLÇÜM STANDARTLARI.DIN-SAE-EEC AÇIKLAMASI  (Okunma sayısı 6893 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Modeli 95 in üstündeyse yerli  araştıracak bişey yok tipolardan farkı kasa ve 5 bg (2.0 16v)

türkiyedeki 2.0 16V tempraların italyanı yokki zaten :)

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Şimdi dicem tempra 115 tipo 120 kimse inanmayacak  :hiii: :hiii:

Tahmini söylüyorum ve söylediğime inanıyorum tipoyla tempra arasında 5 bg vardır. Teknik açıklamam yok sadece tahmini ama ispatı basit standart orjinal haliyle dynoya çıkan tipo çok ama tempra yok çıksınlar görelim. Çıkan tipolar 120-129 arası verdi.




Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Şimdi dicem tempra 115 tipo 120 kimse inanmayacak  :hiii: :hiii:

Tahmini söylüyorum ve söylediğime inanıyorum tipoyla tempra arasında 5 bg vardır. Teknik açıklamam yok sadece tahmini ama ispatı basit standart orjinal haliyle dynoya çıkan tipo çok ama tempra yok çıksınlar görelim. Çıkan tipolar 120-129 arası verdi.

the eprominggg  :heyo:

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
the eprominggg  :heyo:
:hiii: :hiii: :hiii:

Epromsuz kanka eksozu epromu dayadıktan sonra 150 yi bulur ama eksoz ve eprom sağlam olmalı  ;)




Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
1996 yılı sonunda üretilmeye başlanan yerli versiyonda ise 9.8 sıkıştırma oranlı motorlar kullanılmış ve yerli üretim olarak da zaten sadece 4 kapılı olan Tipo'larda Türkiye şartları tüketim ortalamaları geneline uyum sağlamak için de 117-120 HP dolaylarında güç üreten motorlar kullanılmıştır.

Onno usta buradaki kısıtlama olayının sadece 4 kapılı tipolarda uygulandığını yazıyor...acaba konu tipo olduğu içinmi yalnızca tipoyu örnek vermiş,temprayı örnek olarak yazmamış  :s20:
Birde 836A3.000 kodlu motorun sıkıştırma oranı nedir...  :s20:  :hoho:
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
836 zaten yerli üretim tipolarla aynısı..tempra diye bir ayırım söz konusu değil

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
1996 yılı sonunda üretilmeye başlanan yerli versiyonda ise 9.8 sıkıştırma oranlı motorlar kullanılmış ve yerli üretim olarak da zaten sadece 4 kapılı olan Tipo'larda Türkiye şartları tüketim ortalamaları geneline uyum sağlamak için de 117-120 HP dolaylarında güç üreten motorlar kullanılmıştır.

Onno usta buradaki kısıtlama olayının sadece 4 kapılı tipolarda uygulandığını yazıyor...acaba konu tipo olduğu içinmi yalnızca tipoyu örnek vermiş,temprayı örnek olarak yazmamış  :s20:
Birde 836A3.000 kodlu motorun sıkıştırma oranı nedir...  :s20:  :hoho:
9.8 dir sıkıştırma oranı yabancı üretimlede 10.5 olması lazım yanlış hatırlamıyosam




Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
1996 yılı sonunda üretilmeye başlanan yerli versiyonda ise 9.8 sıkıştırma oranlı motorlar kullanılmış ve yerli üretim olarak da zaten sadece 4 kapılı olan Tipo'larda Türkiye şartları tüketim ortalamaları geneline uyum sağlamak için de 117-120 HP dolaylarında güç üreten motorlar kullanılmıştır.

Onno usta buradaki kısıtlama olayının sadece 4 kapılı tipolarda uygulandığını yazıyor...acaba konu tipo olduğu içinmi yalnızca tipoyu örnek vermiş,temprayı örnek olarak yazmamış  :s20:
Birde 836A3.000 kodlu motorun sıkıştırma oranı nedir...  :s20:  :hoho:
Ayrıca her dediğine inanmayın onno yavş.... ğına  :cc: bizlerde birer onnoyuz  :hiii: :hiii:

Adama o zaman tipo verdiler şahane bundan başkasına binmem dedi sonra hgt hediye etliler süper ötesi bişey bundan başkası yalan dedi liste uzun her araç için ayrı güzel şeyler söyledi  :hiii: :hiii:

Şaka bir yana kendi çapında ustadır ama güzel yurdumda ondan daha iyileride var  ;) ;)




Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
836 zaten yerli üretim tipolarla aynısı..tempra diye bir ayırım söz konusu değil

Senin aracın motor kodu 836A3.000 mi....  :s20:
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
Yerli versiyonların programları chip tuning ile geliştirilip direkt hava filtresi uygulanıp katalitik konvertör iptali de gerçekleştikten sonra 153 HP elde edilebiliyor. Motorun sıkıştırma oranı piston değişikliği ile10.5:1'e yükseltildiğinde ise 160 HP güç alınabiliyor. Onno Usta  :hoho:

Ya şimdi bizim 836A.3000 lerde Motorun sıkıştırma oranı kılavuzlarda 10.5:1 yazıyor...Bu tofaş kısıtlamasındamı 9:8 e düşürmüşler... :s20:
Sıkıştırma oranı nedir vsvs konusunu bi araştırıyım  :s20:  :hoho:
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Yerli versiyonların programları chip tuning ile geliştirilip direkt hava filtresi uygulanıp katalitik konvertör iptali de gerçekleştikten sonra 153 HP elde edilebiliyor. Motorun sıkıştırma oranı piston değişikliği ile10.5:1'e yükseltildiğinde ise 160 HP güç alınabiliyor. Onno Usta  :hoho:

Ya şimdi bizim 836A.3000 lerde Motorun sıkıştırma oranı kılavuzlarda 10.5:1 yazıyor...Bu tofaş kısıtlamasındamı 9:8 e düşürmüşler... :s20:
Sıkıştırma oranı nedir vsvs konusunu bi araştırıyım  :s20:  :hoho:
Onno söylemiş ama öyle löp diye güç alamazsın heleki 150 falan hikaye sağlam eksoz olacak headers ile birlikte ve o güçlere ulaşmak için sadece eprom yetmeyebilir ecu değişikliği şart derim ayrıca şanzuman debriyaj bunlar olmadan çok çok zor hatta rüya diyebilirim  piston değiştirdikten sonra zaten üzerindeki ecu yetersiz kalır onno usta yazıyor ama kendisine göre hava hoş para var garaj var dyno var malzeme var alır tabii  ;) ;)

9.8 yerli 10.5 yabancı üretim sıkıştırma oranlarıdır bununla birlikte gaz kelebeği headers şanzuman  farklıdır bunlar görünenler debriyaj baskı vs vs gider o sebeple yerli üretimle italyan- brezilya karşılaştırmak anlamsız olur

Bahsedilen güçleri almak için epey iyileştirme yapmak lazım  ;)





Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
Ahmet-Tarık ve senin eprom değişimden sonra araçlarınız kaç Bg yükseldi,epromlu halde araç kaç Bg di...teknik olarak vs test yapıldımı..ayrıca bizim araçlar 400bg ye kadar pistonlar dayanıklı diyorsun,modifiye yapılırken Q4 pistonlarına niye değiştiriliyor  :s20: ve o zaman bizim araçları turbo vs güçlendirecek olsak piston yatak vs değişime gerek yokmu..
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ahmet-Tarık ve senin eprom değişimden sonra araçlarınız kaç Bg yükseldi,epromlu halde araç kaç Bg di...teknik olarak vs test yapıldımı..ayrıca bizim araçlar 400bg ye kadar pistonlar dayanıklı diyorsun,modifiye yapılırken Q4 pistonlarına niye değiştiriliyor  :s20: ve o zaman bizim araçları turbo vs güçlendirecek olsak piston yatak vs değişime gerek yokmu..
Benim epromsuz eksozla 129 bg çıktı epromlu ölçtürmedim eprom sadece alt devirlerimi mükemmel ötesi canlandırdı 0-100 videolarım var lpg 8sn altı 7.5 tahminim en fazla epromlu 134 bg dir zaten güç almak için değil alt devirleri toparlamak için eprom yaptırdım ..

Ahmetin ölçümleri var sitede tarık da ölçmedi ama onun drak için di yakıt fazlaydı 400 bg kadar dayanıklı olması biçilen değerdir.Tr de Q4 pistonlarını uygulamış bir kişi var başkada yok birazda arz talep meselesi illa üzerindekiler illa 400 bg kadar dayanıklı olması o güçlerde dayanacak diye bişi yok turbo işine giren zaten değişim yapacaktır
 




Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ahmet-Tarık ve senin eprom değişimden sonra araçlarınız kaç Bg yükseldi,epromlu halde araç kaç Bg di...teknik olarak vs test yapıldımı..ayrıca bizim araçlar 400bg ye kadar pistonlar dayanıklı diyorsun,modifiye yapılırken Q4 pistonlarına niye değiştiriliyor  :s20: ve o zaman bizim araçları turbo vs güçlendirecek olsak piston yatak vs değişime gerek yokmu..

son dyno testim forumda var ama sadece eprom değişmedi davutun dediği gibi bazı eklentilerle güçlendirildi.Yerli üretimlerde motor aynı motor farklı bir 2.0 16V motoru ortada yok kısıtlaması vardır,yerli tipo ve tempranın motorları 836'dır.Aynı muhabbetlere yeniden dönmek istemiyorum defalarca bu muhabbet döndü durdu sen yeni üye değilsin takip etmiş olman lazım ayrıca 400bg'e dayanıklı diyen ben değildim
« Son Düzenleme: 02.Ara.2011 04:21:50 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı İbrahim Duyuler

  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 759
  • HERKEZİ TEK geçerim...
    • garajima parkettim arabayı
  • *Adı soyadı : ibrahim duyuler
  • *Meslek: makine mühendisi @ teknik öğretmen
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: adana/kozan
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: egea 1.4 urban
  • Model Yılı: 2015
  • Yakıt Türü: Benzin
 arkadaşlar bence motorlarınıza fazla yüklenmeyin... yatak sararsa görürsünüz :):)

 piston deiştirmenin amacı sıkıştırma oranını artırmak olabilir.. dayanımı artsın diye deil bence..

 bence yataklarda deişmeli.. pistonun dayanması yetmez... pistondan ziyade yataklar zorlanacaktır...
......................................herkezi tek geçerim.....................................

kötü araba yoktur kötü şöför vardır
ADANA'DA YASIYORSANIZ KAYIT ADRESI
http://www.tempratipo.com/forum/index.php?topic=7938.msg110372#msg110372

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Tofaş'ın cevabını merak ediyorum.
Araçların güçlerinde kısıtlama yapıyor musunuz?
120bg aracı niye 148 beygir olarak teslim ettiniz diye fax ile soracağım. Bakalım ne diyecekler.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
son dyno testim forumda var ama sadece eprom değişmedi davutun dediği gibi bazı eklentilerle güçlendirildi.Yerli üretimlerde motor aynı motor farklı bir 2.0 16V motoru ortada yok kısıtlaması vardır,yerli tipo ve tempranın motorları 836'dır.Aynı muhabbetlere yeniden dönmek istemiyorum defalarca bu muhabbet döndü durdu sen yeni üye değilsin takip etmiş olman lazım ayrıca 400bg'e dayanıklı diyen ben değildim

400bg olayını Davut yazmıştı zaten,bende ona yazmıştım alıntı yapmadığım için sen yanlış anlamış olabilirsin,işim gereği 1-2 ay foruma ara vermek zorunda kaldığım için bazı konuları kaçırmış olabilirim...yoksa aynı şeyleri tartışmaya gerek yok tabi.......
« Son Düzenleme: 02.Ara.2011 11:50:32 Gönderen: Musa Eroğlu »
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Yaw biz şekerleme işi yapıyoruz. Bazen makine yanlışlık yapıyor 1000 gr poşetin içerisine 930 gr şeker konulmuş oluyor. Şikayet gidiyor ve ilgili bakanlık inceleme yapıyor. 930 gramlık poşetin üstüne nasıl 1000 gram yazarsınız diye mallarımız piyasadan toplatılıyor ve dünya ceza kesiyorlar.

Anlamadığım şey, 120bg lik bir makinenin üstüne 148 beygir yazarak piyasaya nasıl sürüyorlar asıl onu merak ediyorum.
Neyse, güç kısıtlanması ile ilgili açıklama istediğim fax'ı çektim TOFAŞ'a. Cevap gelince buradan sizinle paylaşırım.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
400bg olayını Davut yazmıştı zaten,bende ona yazmıştım alıntı yapmadığım için sen yanlış anlamış olabilirsin,işim gereği 1-2 ay foruma ara vermek zorunda kaldığım için bazı konuları kaçırmış olabilirim...yoksa aynı şeyleri tartışmaya gerek yok tabi.......

mevzu bir iki aylık değilki 4 yıldır forumda çok konuşuldu boş zamanlarında bakarsın :)

Çevrimdışı Özer Öztürk

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2661
  • *Adı soyadı : Özer
  • *Meslek: ERP Yazılım Geliştirme Uzmanı
  • *Yaş: 28
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Seat
  • Araç Modeli: Leon
  • Araç Rengi: Sarı
  • Lpg Markası : Prins
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Türü: LPG
Yaw biz şekerleme işi yapıyoruz. Bazen makine yanlışlık yapıyor 1000 gr poşetin içerisine 930 gr şeker konulmuş oluyor. Şikayet gidiyor ve ilgili bakanlık inceleme yapıyor. 930 gramlık poşetin üstüne nasıl 1000 gram yazarsınız diye mallarımız piyasadan toplatılıyor ve dünya ceza kesiyorlar.

Anlamadığım şey, 120bg lik bir makinenin üstüne 148 beygir yazarak piyasaya nasıl sürüyorlar asıl onu merak ediyorum.
Neyse, güç kısıtlanması ile ilgili açıklama istediğim fax'ı çektim TOFAŞ'a. Cevap gelince buradan sizinle paylaşırım.
Gelicek cevabı merakla bekliyoruz :)

Seat Leon 2.0 TFSI FR(200)
Fiat Bravo 1.6 16v
Toyota Auris 1.4 D4-D
Alfa 156 1.6 Distinctive
Marea HLX

Çevrimdışı Mustafa Güler

  • Süper Moderator
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 17192
    • Mustafa Güler - 2014 SEAT LEON 1.2TSI / BEYAZ
  • *Adı soyadı : Mustafa Güler
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Seat
  • Araç Modeli: Leon
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2014
  • Yakıt Türü: Benzin
Gelicek cevabı merakla bekliyoruz :)
Ben geleceğinden ümitli değilim

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ahmetin dediği gibi bu mevzu forumda çok konuşuldu bu forum haricindede burası kadarda konuşulan yer yoktur.Yani kaynak bulamazsınız. 400 bg meselesine gelince motor değil pistonlar dayanıklı diyorum yapılmış testi örneği türkiyede yok fakat bu güçleri alabilmek için zaten turbo yapılıyor ve haliyle motorda revizyona gidiliyor.400bg ibaresi kullanmış olduğumuz araçların sadece ve sadece piston dayanıklılığını gösterir..

Ayrıca kullandığımız araçların motorları sağlam motordur devir makinası diyebiliriz öyle devir çevirince yatak saracaksa hiç kullanmayın ben keyif için peş peşe redline a sokardım bi okadarda aracıma bakardım hiç sıkıntısını görmedim benden sonraki sahipleride görmedi. Motor yaptıran arkadaşların devir çevirdiklerinden veya başka sebepten değil motor yaptırmaları tamamen şans işidir.




Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Ben geleceğinden ümitli değilim
Ben de ümitli değildim ama;
Biraz önce telefonla aradılar aracın şase ve plaka numarasını istediler. Araştırıp bilgi vereceklermiş.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Mustafa Güler

  • Süper Moderator
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 17192
    • Mustafa Güler - 2014 SEAT LEON 1.2TSI / BEYAZ
  • *Adı soyadı : Mustafa Güler
  • *Meslek: Muhasebe
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Seat
  • Araç Modeli: Leon
  • Araç Rengi: Beyaz
  • Model Yılı: 2014
  • Yakıt Türü: Benzin
Ben de ümitli değildim ama;
Biraz önce telefonla aradılar aracın şase ve plaka numarasını istediler. Araştırıp bilgi vereceklermiş.
Gerçekten mi şaşırdım. O zaman bilgi verecekler sanırım. Ama elle tutulur bir bilgi olacağını zannetmiyorum. 140 küsür beygir şu normalara göre yazılmıştır diye bir cümle ile geçiştirebilirler. çok uzun ve tam açıklayıcı bir cevap beklemiyorum açıkçası

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Gerçekten mi şaşırdım. O zaman bilgi verecekler sanırım. Ama elle tutulur bir bilgi olacağını zannetmiyorum. 140 küsür beygir şu normalara göre yazılmıştır diye bir cümle ile geçiştirebilirler. çok uzun ve tam açıklayıcı bir cevap beklemiyorum açıkçası
:ok: :ok: :ok: