Gönderen Konu: TEMPRA ve TİPO'NUZUN MOTOR BEYGİR GÜCÜ ÖLÇÜM STANDARTLARI.DIN-SAE-EEC AÇIKLAMASI  (Okunma sayısı 6892 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tarık Çakarer

  • Member
  • 6. Vites
  • *****
  • İleti: 2184
  • Belki Birgün ...
  • *Adı soyadı : tarık
  • *Meslek: İs Güvenliği Personeli
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Yalova
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Yakıt Türü: Benzin
Son olarak yazmak istediğim Davut hala 150Bg imkansız diyor...Ahmet aracının 151Bg olduğunu yazıyor...ben bunu anlamış değilim  :s20:
Davut senin aracın cat iptali vs olmadan orjinal haliylemi 130Bg verdi  :s20: ki öyleyse cat iptali-ekzoz-filtre-eprom vs değişimle 140-150Bg arası güç verir zaten....  :s20:
cat iptali olmadan Orjinal haliyle 130Bg verdiyse (EEC standardına göre 139Bg)bu araçta Tofaş kısıtlaması yapılmamış olmuyormu....  :s20:
cat iptali olmadan Orjinal hali 130Bg--cat iptali vsvs yapılarak olması gereken 140-150Bg......DIN standardı.....

Davut abinin aracı orjinal haliyle o şekilde verdii.. ama burda atladığınız bişey var.. önmli olan aracın ne verdiği değil yere yani tekerleklere verdiği güç önmlii.. davut abinin 130 bg çktı ama tekerleklere giden 120 ...ayrıca sadece eprom değişikliği ile alacağınız gücü alırsınız.. Hava filtresi egzos vs.. bunlardan bişi beklemeyin... Hepsi psikolojik... egzos.. açık hava filtresi ile birlikte maksimum alacağınız beygir 5 i geçmezz ki ahmet abi de bunlara ilave olarak İRİDYUM buji de var... ona rağmen + sı 3 beygir..ancak epromdan sonra biraz farklılık olduu.. bu da motorun yeni olmasından kaynaklandıı.. Kayıp %0 a indirildi....



...Hayaller Gerçekleştirilmek İçindir...

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Arkadaşlar walla yoruyorsunuz beni :s20:

139EEC 99 model action cat'ler için (katalizörlü ölçüm euro standartı) diğerleri 148DIN (katalizörsüz ölçüm)..(96-97 modeller)..Davut'un aracı 97 model idi ve 148HP...130 HP aldı yazılımı 4Q6'dır..99'ların ise 4Q9 son yazılımdır ve dahada düşük çıkar gücü 96*97 modellere nispeten..Katalizör iptali çok hp kazandırmaz alan varsa buyursun

Siz dyno parası vermemek için hala kısıtlama yok galiba derseniz kendi avuntunuzdur birşey diyemem..Keşke tek kapı tipo 2.0 16V'ı olan üyemiz olsada buluşmada hepinizin üstünden atlasa o zaman daha iyi anlayaccaksınız :)
« Son Düzenleme: 04.Ara.2011 22:25:01 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Son olarak yazmak istediğim Davut hala 150Bg imkansız diyor...Ahmet aracının 151Bg olduğunu yazıyor...ben bunu anlamış değilim  :s20:
Davut senin aracın cat iptali vs olmadan orjinal haliylemi 130Bg verdi  :s20: ki öyleyse cat iptali-ekzoz-filtre-eprom vs değişimle 140-150Bg arası güç verir zaten....  :s20:
cat iptali olmadan Orjinal haliyle 130Bg verdiyse (EEC standardına göre 139Bg)bu araçta Tofaş kısıtlaması yapılmamış olmuyormu....  :s20:
cat iptali olmadan Orjinal hali 130Bg--cat iptali vsvs yapılarak olması gereken 140-150Bg......DIN standardı.....
Ve yine halen daha 150  bg epromla olacak iş değil diyorum ......

Ben bunu söylerken ahmet in arabası için konuşmuyorum  ahmetin arabasının speklerini burda anlatmama gerek yok herkez biliyor zaten ...

150 bg orjinal halde hadi cat ide atın sadece yazılımla alamazsınız burda karıştırdığınız bir mevzu daha var yazılım yani eprom ile chip tuning i birbirine karıştırmayın ..

Ve yine söylüyorum SADECE YAZILIMLA  150 BG alamazsınız almanız için öyle böyle değil sağlam desteklemeniz lazım motor durumu buna müsait değilse yine alamazsınız ..

Bunları söylerken ahmetin arabasını düşünüpte cevap yazmayın adam tüm taktığı modifikasyon parçalarını elverişli yani yanıt alıp alamayacağını test ettikten sonra taktı ve kaliteli burda detayı vermiyorum şu marka şu var diye liste uzun  :) adamda motor kayıpları SIFIR ....

Ben dynoya çıktığımda orjinal hali ile sadece catsiz düz boru ve son çıkış (üniversal) eksoz sisemi le kranklarda 129 bg güç vermişti yere basanı yani tekerlere bastığı +- 10 dur . Epromu güç almak için değil hem yakıt düşmesi açısından hemde alt devir topalamak için yaptırdım.Sonuç olarak alt devir canlandı ve 35 litrelik lpg kitiyle tam depoda 40 km kara geçtim yani bir depoyla 40 km daha fazla yol katettim ..

Son olarak verdiğiniz değerler yani 148 bg vs vs ithal araçların değerleridir şuan elinizde bulunan araçların hepsi ithal olanlardan hem yazılımsal hemde mekanik olarak farklıdır durumu eşitlemek çok zordur  ;) ;)

Ya bu şekilde yola devam edeceksiniz yada sadece ve sadece epromla hayelden öteye gidilmeyecek. illa o güçleri almak istiyosanız eksozunu tamamen söküp atacaksınız  iyi bir eksoz sistemi ecu yada chip tuning iridyum buji yakıt sisteminde düzeltmeler ve iyileştirmeler vs vs uzar gider şöyleydi böyleydi konuşmanın anlamı yok güç almak kolay değil arkadaşlar  ;)




Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
Yani kısaca hatasız sorunsuz temiz orjinal vsvs bir 2.0ie16V motorunda kaliteli vs ürünlerle cat iptali-komple ekzoz sistemi-açık performans hava filtresi kiti-eprom vs değişimlerden sonra 140-150Bg arası güç alınıyor değilmi.....
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Sıfır motor-kayıp yok
İridyum Bujiler
Cat ve orta susturucu iptali
52mm boru
Kaliteli performans tip sünger filtre
Geniş kazanlı remus
Eprom upgrade

bunlara rağmen 151bg kranka,yere verdiği 144bg'dir..İş sadece epromla bitmiyor Davutun demek istediği standart bir yerli 2.0 16V ve yaşa bağlı kayıpları olan bir motorda sadece epromla 150bg alamazsınız..ve sizin sandığınız gibi arabanız ruhsatta yazdığı gibi 148bg değildir..Yineliyorum; o dönemde türkiyedeki çevre emisyon faktörü,oktansız benzin oluşu v.s nedenlerl kısıtlamaya gidildi..orjinal 4Q6 ve son 99 modellerdeki 4Q9 yazılımla iyice düşürüldü...

Eğer hala size inandırıcı gelmiyorsa size göre aracınızın yaşa bağlı kayıplarla 140bg çıkması lazım..Dyno'ya çıkın diyorum tekrar tutacağı 50-70 tl...demeyinki aracımda şu sorun var bu sorun var şu an çıkmam v.s Hem çoğu arabaya kafa tutuyor gayet memnunum diyeceksin hemde %30 kayıbım vardır diyeceksin
:)

« Son Düzenleme: 04.Ara.2011 22:10:50 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ahmet söylediğine ek olarak ithallerde yani yabancılarda 4Q5 dir sadece eprom farklılığı değil ecuda farlıdır.Motor daki sıkştırma oranı farklılığı kelebek yani boğaz farklılığı şanzuman  daki küçükte olsa dişli farlı vs vs ecuyu ithal olanla değiştirsek bile yeterli olmayacaktır destek şart  ;) ;)




Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Enjektör problemi hallolur hallolmaz dinoya gittim.
Araç 2,4 ms enjektör süresi yerine 6,7ms enjektör süresi veriyor. Yani yanma da problem var.
Dinoyu yöneten mühendis "bu siyah duman  atıyor, hava akış metresinde problem var, dinoya sokmanın anlamı yok" dese de , ben meraktan deli olduğum için dinoya soktum.
Sonuç: 107bg
Tork : 128,7 nm

Kafadan araçtaki kusurlar için bir %10 artırsak bile 130bg olmuyor.
Yani hüsran.

Bakalım, araç kendini toparlayınca bir daha gideceğim ama 115 bg civarında bir şey çıkar sanıyorum.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
dediğimiz çıktı ;( modifiye edilmemiş düzgün 2.0 motor bile 120hp verir tekerleğe... kranka 125*130hp... yerli üretimlerde
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 17:00:40 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Yaw, iyi de bunca sene 120bg aracı bu TOFAŞ 148bg olarak nasıl kakaladı bu kadar insana, kimse uyanıp dava açmadı mı? Bizim şeker poşetleri 50 gram eksik olursa piyasadan toplatılıyor, TOFAŞ 120bg arabayı 148 bg olarak millete ittiriyor ama 15 yıldır kimseden gık yok. Anlayamıyorum.

Film foto filan da çekmiştim ama sefaletimizi siteye koymak için uğraşmak içimden gelmiyor açıkçası.
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 17:06:15 Gönderen: Hüseyin Ertaş »
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
maalesef çoğu kullanıcı arabasını tanımıyor ben ilk aldığımda 1.6 golf beni nasıl zorlar diyerek araştırdım...benzer araçlarla kalktım sonradan kolları sıvadım şu an gazi abinin hlx gelse ne yazar :sırıtan:

tofaşa gelince 148hp olarak lanse etmese belki satışları düşecekti dönemin 2.0'larıyla rekabet vardı..148hp olarak verse yakıt ekonomisi,çevre emisyon,oktansız benzin vuruntu gibi sebeplerle dolayı veremeyecek..üstüne yatmışlar işte  :) ben sıfır alsaydım aracı o zamanlar durumu çaksaydım tüketici mahkemesine verirdim tofaşı..
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 17:17:04 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
maalesef çoğu kullanıcı arabasını tanımıyor ben ilk aldığımda 1.6 golf beni nasıl zorlar diyerek araştırdım...benzer araçlarla kalktım sonradan kolları sıvadım şu an gazi abinin hlx gelse ne yazar :sırıtan:
tofaşa gelince 148hp olarak lanse etmese belki satışları düşecekti dönemin 2.0'larıyla rekabet vardı..148hp olarak verse yakıt ekonomisi,çevre emisyon,oktansız benzin vuruntu gibi sebeplerle dolayı veremeyecek..üstüne yatmışlar işte  :) ben sıfır alsaydım aracı o zamanlar durumu çaksaydım tüketici mahkemesine verirdim tofaşı..


Bi araba parası daha harcarsan, 140 bg alırsın diyorsun yani.
Bi daha TOFAŞ ın yanından geçersem ne olayım.
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 17:20:06 Gönderen: Ahmet Mekik »
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Bi araba parası daha harcarsan, 140 bg alırsın diyorsun yani.
Bi daha TOFAŞ ın yanından geçersem ne olayım.

yoo motor temizse yazılım ve diğer eklentilerle 1250-1500tl'ye bitiyor bu iş
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 17:22:46 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
yoo motor temizse yazılım ve diğer eklentilerle 1250-1500tl'ye bitiyor bu iş
Yağ s
Yağ yaktığı için motorun da yapılması gerektiğini farzetmiştim. Önce epromla başlayacağız sanırım. Neyse hobi olarak günü gelince birer birer gireriz bu işe artık.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Motor 2bin tl ye contalarda lancia dahil bitiyor..beygir almak için motor yaptırmak değilde,
gerçekten sıkıntısı varsa her halukarda o para harcanacak ondan dolayı modifiyeye motoru katmadım
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 18:00:26 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı İbrahim Duyuler

  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 759
  • HERKEZİ TEK geçerim...
    • garajima parkettim arabayı
  • *Adı soyadı : ibrahim duyuler
  • *Meslek: makine mühendisi @ teknik öğretmen
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: adana/kozan
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: egea 1.4 urban
  • Model Yılı: 2015
  • Yakıt Türü: Benzin
 bende reno forumlarında 2.0 16v tempralar 148 hp diye megane 2.0 ları çok rahat tokatlar diyordum...

 neyse 2.0 8v olanlar gerçekte kaç beygir.. onu test eden varmı... fabrika 114 beygir diyordu.. oda 90 beygir çıkarsa şaşırmam :):):)
......................................herkezi tek geçerim.....................................

kötü araba yoktur kötü şöför vardır
ADANA'DA YASIYORSANIZ KAYIT ADRESI
http://www.tempratipo.com/forum/index.php?topic=7938.msg110372#msg110372

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
bende reno forumlarında 2.0 16v tempralar 148 hp diye megane 2.0 ları çok rahat tokatlar diyordum...

 neyse 2.0 8v olanlar gerçekte kaç beygir.. onu test eden varmı... fabrika 114 beygir diyordu.. oda 90 beygir çıkarsa şaşırmam :):):)

2.0 8V'te kısıtlama yok...forumda bu mevzu geçmişe dayanıyor 2.0 16V kısıtlaması
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 18:31:29 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Tarık Çakarer

  • Member
  • 6. Vites
  • *****
  • İleti: 2184
  • Belki Birgün ...
  • *Adı soyadı : tarık
  • *Meslek: İs Güvenliği Personeli
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Yalova
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Yakıt Türü: Benzin
Fiat bu skıntıyı sadece tipo üretimlerinde yaptı.. ahmet abinin bahsettiği gibi oktansız benzin,emisyon vs sebeplerle bu kısıtlamaya gidilmiş... ama tipo lardan sonra çıkan 2.0 20 V motorlarda aynısını uygulamadılar Yada UYGULAYAMADILAR dielim... :) :) :)
« Son Düzenleme: 06.Ara.2011 20:08:15 Gönderen: Ahmet Mekik »



...Hayaller Gerçekleştirilmek İçindir...

Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Arkadaşlar TOFAŞ gönderdiğim faxa cevaben önce beni telefonlar aramış ve arabanın şasi numarasını istemişti.
Bugün başvurumu incelediklerini ve bahsedilen şase numaralı aracın fabrikada 144 beygir olarak üretildiğini, ve internette dolaşan güç kısıtlaması söylentilerinin gerçek olmadığını söyledi.

Dino 107bg çıkmıştı ama adamların bana dedikleri de işte bu. Yorum yapmayacağım.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
''Yersen yoğurt,içersen ayran'' durumu olmuş :wc:

Çevrimdışı Admin

  • Administrator
  • TURBO
  • ******
  • İleti: 19381
    • 1998 Tipo SLX MPİ - Gökyüzü Mavisi
  • *Adı soyadı : Mesut
  • *Yaş: 40
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Bravo SX
  • Araç Rengi: Buz Gri
  • Lpg Markası : Düp Yok
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Türü: Benzin
Arkadaşlar TOFAŞ gönderdiğim faxa cevaben önce beni telefonlar aramış ve arabanın şasi numarasını istemişti.
Bugün başvurumu incelediklerini ve bahsedilen şase numaralı aracın fabrikada 144 beygir olarak üretildiğini, ve internette dolaşan güç kısıtlaması söylentilerinin gerçek olmadığını söyledi.

Dino 107bg çıkmıştı ama adamların bana dedikleri de işte bu. Yorum yapmayacağım.

Sağlık olsun..
Volkswagen California


Çevrimdışı Musa Eroğlu

  • Musalar
  • N O S
  • ******
  • İleti: 4529
  • *Adı soyadı : Musa Eroğlu
  • *Meslek: Serbest
  • *Yaş: 32
  • *Şehir: İçel
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Kurşuni gri-met,624 lacrit-deltron
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: Benzin
Arkadaşlar TOFAŞ gönderdiğim faxa cevaben önce beni telefonlar aramış ve arabanın şasi numarasını istemişti.
Bugün başvurumu incelediklerini ve bahsedilen şase numaralı aracın fabrikada 144 beygir olarak üretildiğini, ve internette dolaşan güç kısıtlaması söylentilerinin gerçek olmadığını söyledi.

Dino 107bg çıkmıştı ama adamların bana dedikleri de işte bu. Yorum yapmayacağım.

Türkiyedeki 2.0ie16V lerin dyno testinde en fazla 130Bg çıkmasının sebebini sordunuzmu...aslında bu şekilde cevap vermeleri beni hiç şaşırtmadı doğrusu....... ayrıca şahsen benim için çokta önemli değil aracımı severek kullanıyorum,ama satacak olursam Tr de montajı yapılan başka hiçbir aracı tercih etmem.....
« Son Düzenleme: 09.Ara.2011 14:25:55 Gönderen: Musa Eroğlu »
Tempra 2.0 ie 16V cat 836A3.000-Dohc


Çevrimdışı Hüseyin Ertaş

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2657
  • *Adı soyadı : Hüseyin
  • *Meslek: Ticaret
  • *Yaş: 45
  • *Şehir: Konya
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra 2.0 16v
  • Araç Rengi: Gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1996
  • Yakıt Türü: LPG
Türkiyedeki 2.0ie16V lerin dyno testinde en fazla 130Bg çıkmasının sebebi sordunuzmu...aslında bu şekilde cevap vermeleri beni hiç şaşırtmadı doğrusu....... ayrıca şahsen benim için çok önemli değil aracımı severek kullanıyorum,ama satacak olursam Tr de montajı yapılan başka hiçbir aracı tercih etmem.....
Hayır sormadım.
Zaten üzerinde 148 bg yazan bir aracı "evet 130bg verdik" demeleri başlarına bin türlü yasal dert almaları demektir. Şahsen aracın ilk sahibi olsam, şimdi dava açar ve beni aldattıkları için eşek yüküyle tazminat isterdim. Ama şimdi aracın ilk günkü gücünü ispat etme şansımız yok artık.
"İnsan ulaşamadığı herşeyin delisi, ulaştığı herşeyin nankörüdürür" Pablo Neruda

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
araç yeni alındığında,ilk sahibi iken garanti içerisinde dyno ve diğer testlerle ispat edilebilseydi her türlü dava hakkınız vardı ama şu an geçti bor'un pazarı sür eşeği niğdeye... :mm:
« Son Düzenleme: 09.Ara.2011 17:45:48 Gönderen: Ahmet Mekik »

Çevrimdışı Yaman Furkan

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1745
    • Yaman's Garaj
  • *Adı soyadı : YaMaN
  • *Meslek: Tekniker
  • *Yaş: 29
  • *Şehir: Bursa
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: turuncu
  • Lpg Markası : yohh
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Türü: Benzin
benim tipom 86 bg sizce şu an dynoya soksan 86 bg çıkarmı...? 99 model 12 senelik araç..

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
benim tipom 86 bg sizce şu an dynoya soksan 86 bg çıkarmı...? 99 model 12 senelik araç..
çıkmaz  :)