Gönderen Konu: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )  (Okunma sayısı 15648 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #25 : 23.Eyl.2008 01:49:02 »
evet eminin bujinin bitanesin de acayip yaglanma vardı bujileri kendim degiştierdim ustaya sordum sekman istiyo dedi amamotorum gayet iyi çalışıyo saat gibi anlamadım neden yaptı




Çevrimdışı Burak Ağçayazı

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1527
    • 1998 Tipo .4ie
  • *Adı soyadı : burak ağcayazı
  • *Meslek: memur
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: sivas
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: passat
  • Model Yılı: 2010
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #26 : 23.Eyl.2008 01:50:40 »
evet eminin bujinin bitanesin de acayip yaglanma vardı bujileri kendim degiştierdim ustaya sordum sekman istiyo dedi amamotorum gayet iyi çalışıyo saat gibi anlamadım neden yaptı
ozaman senin araç yağda eksiltir , yağ yanma odasına kaçıyor

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #27 : 23.Eyl.2008 01:54:19 »
evet en son 1000 km önce tamamladım bugün yine tamamladım 1 litreden fazla aldı




Çevrimdışı Burak Ağçayazı

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1527
    • 1998 Tipo .4ie
  • *Adı soyadı : burak ağcayazı
  • *Meslek: memur
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: sivas
  • Araç Markası: Volkswagen
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: passat
  • Model Yılı: 2010
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #28 : 23.Eyl.2008 01:58:11 »
evet en son 1000 km önce tamamladım bugün yine tamamladım 1 litreden fazla aldı
önce motor komprasyonunu ölçtürmenizde fayda var ancak bu kadar yağ yakması pek normal değil iyi bir rektefiye ihtiyacı var gibi , mesela ben 4800 km sonra yağı değistirdim yağ çubuğunun seviye göstergesinin 8 te birinden az bir düsüs vardı hiç yağ eklemedim .
baktırmanızda fayda var araç kaç km de

Çevrimdışı Davut Bostancı

  • -Kareser-
  • Süper Moderatör
  • N O S
  • *****
  • İleti: 5051
  • Emekli SEDİCİ Pilotu
    • Kareser-1997 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole Ateş Kırmızı
  • *Adı soyadı : Davut
  • *Meslek: Teknisyen
  • *Yaş: 35
  • *Şehir: Kocaeli-Karabük
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Model Yılı: 2020
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #29 : 23.Eyl.2008 02:00:50 »
araç 111200 km de ama çekişide çalışmasıda saz gibi motor isteyen veya arıza olan bir araba tık demeden 180 km hıza ulaşırmı




zedefoglu

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #30 : 27.Eyl.2008 14:30:14 »
arkadaşalar benimde 1.4 i.e tipo aracım var bujilerini takım olarak degiştirdim
cahampion buji taktım
sorun yoktu
aracı keyfe keder gaz analiz cihazına bagladık
bir de ne görelim cihazda buji tırnak aralıklarının ayarsız oldugu yazıyordu
soktuk baktık 0,85 gibi bir boşluk var dı bu
0,70 olacak bu na dikkat edin
cahmpion bujileri tırnak araları ayarsız...!

Çevrimdışı Admin

  • Administrator
  • TURBO
  • ******
  • İleti: 19381
    • 1998 Tipo SLX MPİ - Gökyüzü Mavisi
  • *Adı soyadı : Mesut
  • *Yaş: 40
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Bravo SX
  • Araç Rengi: Buz Gri
  • Lpg Markası : Düp Yok
  • Model Yılı: 2001
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #31 : 28.Eyl.2008 10:02:55 »
arkadaşalar benimde 1.4 i.e tipo aracım var bujilerini takım olarak degiştirdim
cahampion buji taktım
sorun yoktu
aracı keyfe keder gaz analiz cihazına bagladık
bir de ne görelim cihazda buji tırnak aralıklarının ayarsız oldugu yazıyordu
soktuk baktık 0,85 gibi bir boşluk var dı bu
0,70 olacak bu na dikkat edin
cahmpion bujileri tırnak araları ayarsız...!
teşekkürler..
gaz analiz cihazıda bayağı iyiymiş sanırım..bazı orjinal bujilerde bu sorun olabiliyor..
Volkswagen California


alioman

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #32 : 31.Eki.2008 13:15:49 »
arkadaşlar benim göstergeler yolda giderken ilk marşa bastıgımda günlük km si sıfırlıyor orjinal bujileri ve kablolarını değiştirdim hala aynı geçenlerde gine aynısı yaptıydı ozaman değiştirdim düzeldi ama şimdi düzelmiyor
birde devir saati 8000 devir gösteriyor sürekli göstergeyi elimle bastırınca devir saati rolantiye iniyor bunu sebepi nedeir deli oldum valla

sluet

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #33 : 07.Ara.2008 13:25:29 »
bujilerin ömrü ne oluyo.bide bujileri zımparalama diye bi uygulama varmı doorumu bu.

Nezih

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #34 : 07.Ara.2008 13:48:57 »
bujilerin ömrü ne oluyo.bide bujileri zımparalama diye bi uygulama varmı doorumu bu.
- Sentil ayarını biliyor iseniz, zımparalıya bilirsiniz.
- Tamircilerde özel kumlama makineleri vardır. Burada daha sağlıklı bir şekilde yapılır.
- Tırnakaralığı (Sentil ) 0.70 olacak.
« Son Düzenleme: 07.Ara.2008 13:51:34 Gönderen: Nezih »

Nezih

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #35 : 07.Ara.2008 13:53:10 »
araç 111200 km de ama çekişide çalışmasıda saz gibi motor isteyen veya arıza olan bir araba tık demeden 180 km hıza ulaşırmı
- Konuyu tam anlamadım. Daha açarsan memnun olurum.

teoman

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #36 : 07.Ara.2008 14:49:57 »
kardeşler neyaparsanız yapın bujileriniz rezistanslı olsun buji üzerindeki harf ve rakamların içerisinde muhakkak  r  harfi olsun

Çevrimdışı Ahmet Mekik

  • Süper Moderatör
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 10671
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo DGT
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #37 : 12.Ara.2008 00:14:31 »
Ben mecburiyetten bosch aldım W7DC

R harfi yok satıcıya ısrarla söyledim ama bu muadil boschlarda R yoktur v.s ama araba çekmiyor geri verecem satıcı kendine çok güveniyordu :polat: :sadomazo:

fatih

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #38 : 12.Ara.2008 15:14:04 »
arkaşlar tum talihsizlikler beni buldu ama bunuda paylaşim sizinle aracıma gecen sene tamirci diye gecinen adam el attı 3 bujiyi degiştirdi 3 ay sora okadar cok sorun olduki anlatamam yolda kalmama bile sebeb oldu sora baktık ki degiştirdigi bujiler farklı cıktı demem o ki buji cok önemli orjinalden şaşmayalım

ziyacengiz

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #39 : 26.Oca.2009 22:52:17 »
Orjinal 1,6 SX karbüratörlü olanlar için BOSCH WR 6 DC (Tırnak aralığı 0,7 mm) tavsiye ederim. sorunsuz nede olsa BOSCH

ozcanur

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #40 : 22.Şub.2009 23:10:50 »
bilgiler için teşekkürler.

benmen

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #41 : 08.Mar.2009 09:53:21 »
 :teşekkür:

sivasli

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #42 : 20.Mar.2009 18:48:42 »
saol  :teşekkür:

Antonov

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #43 : 24.Nis.2009 22:49:29 »
Ya bugün bana yanlış buji verdiler herhalde dedim.Buji kodu 7FYSR.

Bende bu kodu arattım şöyle birşeyde buldum.Bu hesaba göre bujinin doğru olması lazım ama anlayamadım.

KIT 4 CANDELE FIAT = CHAMPION 7FYSR = BOSCH WR6DC +

Ayrıca Championun burada yazan koduylada eşittir denilmiş.Champion'un sitesinde her marka var fiat yok.

Çevrimdışı Sefa Koçer

  • mrb
  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 664
  • mrb
  • *Adı soyadı : SEFA KOÇER
  • *Meslek: MUHASEBE
  • *Yaş: 23
  • *Şehir: İSTANBUL
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra SXA
  • Araç Rengi: BEYAZ
  • Lpg Markası : ATİKER
  • Model Yılı: 1992
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #44 : 20.Haz.2009 21:21:41 »
arkadaşlar tempra sxa aracıma championun bujisini taktım bir ara çok memnun kaldım sonra motora sekman attırdım fiat lancianın bujisini taktım arabam çekişten düştü sanki birisi gitmesine izin vermiyor acaba sorun buj,de mi, yoksa subablardamı ?
mrb

tipo42_galip

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #45 : 20.Haz.2009 22:36:28 »
bujilerin ömrü ne oluyo.bide bujileri zımparalama diye bi uygulama varmı doorumu bu.

kardeşim bujileri 10.000 km.de bir değiştirmek gerekiyor bir usta söylemişti...  :ok:

Çevrimdışı Caner Erökten

  • 1. Vites
  • *
  • İleti: 39
  • *Meslek: Otomasyon
  • *Yaş: 25
  • *Şehir: Mersin
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra SW 1.6
  • Araç Rengi: Quartz Gri
  • Lpg Markası : Hedef
  • Model Yılı: 1992
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #46 : 15.Tem.2009 20:49:20 »
aracımın bujilerini değiştirmek istiyodum fakat ne aLacağımı biLmiyordum şimdi kararsızLığım ortadan kaLktı artık ne aLacağımı biLiyorum...

emeğine sağLık  :teşekkür:

onur-d

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #47 : 25.Tem.2009 11:33:27 »
günlük km sıfırlama sorunu yüzünden dün 2 aylık bujilerimi cıkarttırdım orjınal bujileri taktırdım yalnız bujının ustunde yukarıdakı kodları goremedım fiat lancıa yazıyodu uzerınde parcacı orjınal dedı taktım sorunum gıttı eskı bujının tırnak aralıgını kumpasla olctum 1.1mm olması gereken 0.7mm :hoho: bıde cıkan bujının uzerı seramık gıbı beyazdı yanı motor ıı durumda :heyyo:

hkatar

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #48 : 25.Tem.2009 11:47:25 »
yaw benim tempra sw war 1.6 karbüretörlü ne alacam bosh mu champion mu  :???: ve bu ikisinin kodları ne  :s20: 

onur-d

  • Ziyaretçi
Ynt: Orjinal Bujiler ( tipo / tempra )
« Yanıtla #49 : 25.Tem.2009 12:05:11 »
fıat lancıa al