Gönderen Konu: Ayak bileği şişiyor..  (Okunma sayısı 821 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ayak bileği şişiyor..
« : 28.Haz.2009 21:41:53 »
Arkadaşlar 1.5 2 haftadır babamın ayak bileği değişik bi şekilde şişti.Ve dün sağ bacağıda şişmeye başladı.Yarın allah izin verirse doktora gidecek.İnternette yaptığım araştırmalarıma göre diyorlar ki kalp,böbrek gibi hastalıklara yol açabilir.Fakat tam anlamıyla bilmediğim için size sorma gereği duydum.Aramızda doktor varsa görüşürünü öğrenebilirmiyim?

TİPO.S 96BG

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #1 : 28.Haz.2009 21:58:30 »
Geçmiş olsun... Burkma falan var ise ondan da şişme olur.

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #2 : 28.Haz.2009 22:02:39 »
Geçmiş olsun... Burkma falan var ise ondan da şişme olur.
Sağol ama burkma olmamış..:(

Çevrimdışı Eren Göktaş

  • Member
  • N O S
  • *****
  • İleti: 2705
  • The best or nothing 'forever-benz'
  • *Adı soyadı : Eren
  • *Meslek: ElectronicMan
  • *Yaş: 23
  • *Şehir: Karaman-Konya arası
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: yeşil
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1997
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #3 : 28.Haz.2009 22:02:59 »
Çok çok geçmiş olsun,ben halısahaya gittiğmde ayağımı burktum aynı şekilde şişmişti burkmuş olmayın  ;(
Mercedes-Benz 'The best or Nothing'

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #4 : 28.Haz.2009 22:07:48 »
Çok çok geçmiş olsun,ben halısahaya gittiğmde ayağımı burktum aynı şekilde şişmişti burkmuş olmayın  ;(
Sağol sanada geçmiş olsun.Valla babamın işi gereği çok koşturduğu için,burkması olma ihtimali var fakat hatırlamıyor..

ghostrider

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #5 : 28.Haz.2009 22:28:05 »
geçmiş olsun kardeşim

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #6 : 28.Haz.2009 22:29:36 »
geçmiş olsun kardeşim
Sağol patron..:)

Çevrimdışı Mustafa Bayrak

  • 6. Vites
  • ******
  • İleti: 2309
  • ռε ოսէlս тüRкüм ժﻨկεռε...
    • MY PEUGEOT GARAGE
  • *Adı soyadı : Mustafa BAYRAK
  • *Meslek: Türk Telekom Kurumsal
  • *Yaş: 30
  • *Şehir: ANTALYA
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: siyah/207 Premium
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #7 : 28.Haz.2009 23:44:32 »
kardesim geçmiş olsun.. inşallah önemli bişey yoktur :( sitede sağlıkcı adminimiz var o gördügü zaman bilgilendirir seni
« Son Düzenleme: 29.Haz.2009 00:23:14 Gönderen: mussbayrak »

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #8 : 29.Haz.2009 00:21:12 »
kardesim geçmiş olsun.. inşallah önemli bişey yoktur :( sitede sağlıkcı adminimiz var yardımcı o gördügü zaman bilgilendirir seni
Sağol hacı.Umarım görür.. ;(

hisarototest

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #9 : 29.Haz.2009 09:15:56 »
Arkadaşlar 1.5 2 haftadır babamın ayak bileği değişik bi şekilde şişti.Ve dün sağ bacağıda şişmeye başladı.Yarın allah izin verirse doktora gidecek.İnternette yaptığım araştırmalarıma göre diyorlar ki kalp,böbrek gibi hastalıklara yol açabilir.Fakat tam anlamıyla bilmediğim için size sorma gereği duydum.Aramızda doktor varsa görüşürünü öğrenebilirmiyim?

Hosam söylediğin olayı babmda yaşadı. GUT diye hastalık ismi ile adlandırdılar. Tamamen yediği yemeklerle alakalı çıktı. mesela kırmızı et yesin ertesi gün ayak bileğinden kocaman şekilde şişme yapğıyuor.ihmal etmeyin bir doktora gösterin kesin ve net olarak öğrenmekte yarar var...

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #10 : 29.Haz.2009 10:50:19 »
Arkadaşlar 1.5 2 haftadır babamın ayak bileği değişik bi şekilde şişti.Ve dün sağ bacağıda şişmeye başladı.Yarın allah izin verirse doktora gidecek.İnternette yaptığım araştırmalarıma göre diyorlar ki kalp,böbrek gibi hastalıklara yol açabilir.Fakat tam anlamıyla bilmediğim için size sorma gereği duydum.Aramızda doktor varsa görüşürünü öğrenebilirmiyim?

Hosam söylediğin olayı babmda yaşadı. GUT diye hastalık ismi ile adlandırdılar. Tamamen yediği yemeklerle alakalı çıktı. mesela kırmızı et yesin ertesi gün ayak bileğinden kocaman şekilde şişme yapğıyuor.ihmal etmeyin bir doktora gösterin kesin ve net olarak öğrenmekte yarar var...
Valla abicim geçmiş olsun sizede.Şu an doktora gittiler.Fakat hala haber yok..:(

hisarototest

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #11 : 29.Haz.2009 11:05:58 »
İnşallah önemli bir şey değildir.Allah acil şifalar versin..

Çevrimdışı Efe Cankurtaran

  • 6. Vites
  • ******
  • İleti: 2012
  • *Adı soyadı : efe
  • *Meslek: muhasebe
  • *Yaş: 27
  • *Şehir: istanbul
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra SXA
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #12 : 29.Haz.2009 11:08:29 »
geçmiş olsun , acil şifalar dilerim

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #13 : 29.Haz.2009 11:25:36 »
Çok sağolun.. ;( ;)

Çevrimdışı Alican Uzunhasanoğlu

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1172
    • 2010 FİAT PUNTO EVO/ EVO KIRMIZISI
  • *Adı soyadı : Alican
  • *Meslek: Evo Şöförü
  • *Yaş: 20
  • *Şehir: Rize'den katiliyirum
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #14 : 29.Haz.2009 11:27:23 »
çok geçmiş olsun abi

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #15 : 29.Haz.2009 11:36:45 »
çok geçmiş olsun abi
Sağol kardeşim... ;)

Cr@zY

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #16 : 29.Haz.2009 14:58:52 »
Şenol geçmiş olsun kardeşim.Allah acil şifa versin...

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #17 : 29.Haz.2009 15:06:01 »
Şenol geçmiş olsun kardeşim.Allah acil şifa versin...
Sağol abicim..:)

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #18 : 29.Haz.2009 15:07:20 »
Evet arkadaşlar,allaha şükür babamın ayağında bişey çıkmadı.Kalpten korkuyoduk oda çıkmadı şükür.Fazla yorgunluktan olduğu belli oldu.Hepinize destekleriniz için teşekkür ederim..:)

Çevrimdışı Alican Uzunhasanoğlu

  • 5. Vites
  • *****
  • İleti: 1172
    • 2010 FİAT PUNTO EVO/ EVO KIRMIZISI
  • *Adı soyadı : Alican
  • *Meslek: Evo Şöförü
  • *Yaş: 20
  • *Şehir: Rize'den katiliyirum
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Diğer
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #19 : 29.Haz.2009 15:10:49 »
Tekrar geçmiş olsun çok şükür bir şeyi yok  :)

Çevrimdışı Alper Aksoy

  • N O S
  • ******
  • İleti: 2767
    • action cat - 1999 TİPO 2.0 16v / ATEŞ KIRMIZI
  • *Adı soyadı : alper
  • *Meslek: ticari pazarlama ve satış temsilcisi
  • *Yaş: 31
  • *Şehir: adana
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tipo 2.0 16v
  • Araç Rengi: ateş kırmızı
  • Model Yılı: 1999
  • Yakıt Türü: Benzin
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #20 : 29.Haz.2009 15:52:34 »
geçmiş olsun kardeş inşallah eski saglıgına kavuşur baban
::KENDİ GİTTİ NAMI KALDI

Tuninger

  • Ziyaretçi
Ynt: Ayak bileği şişiyor..
« Yanıtla #21 : 29.Haz.2009 15:55:00 »
Tekrar geçmiş olsun çok şükür bir şeyi yok  :)
Sağol kardeşim..:)

geçmiş olsun kardeş inşallah eski saglıgına kavuşur baban
Eyvallah patron..:)