Gönderen Konu: 34 MGF 40 - 1996 Tempra SX AK - Orhan Gülaştı  (Okunma sayısı 594 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı orhan gulasti

  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 526
  • Tempra Candır Gerisi Heyecan
  • *Adı soyadı : Orhan GÜLAŞTI
  • *Meslek: Üniversite Öğrencisi
  • *Yaş: 21
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Siyah
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Türü: Dizel
34 MGF 40 - 1996 Tempra SX AK - Orhan Gülaştı
« : 16.Ağu.2014 14:03:14 »
Merhaba Arkadaşlar Arabayı Aldığımdan Beri Yaptırdığım Bakımları Burada Yazacağım Normalde Daha Önce Açacaktım Konuyu Ama Unutmuşum.

Haziran Ayı Başında Baskı Balatayı Değiştirdim. Sökülen Balata Daha Tertemizdi Fakat Benden Önceki Sahibi Pati Çekmeye Çalışmış Herhalde İçinde Bi Yay Vardı O Yay Bozulmuş. Araç O Yüzden Silkeleme Yapıyordu Trafikte Felan 1 De Kalkarken.

Toplam 300 TL İşcilik Dahil Para Ödedim. Değişim Yaparken Şanzuman Yağını Felanda Değiştirdiler. Arabanın Debriyajı Mercedes Gibi Oldu Kavrama Müthiş.


16.08.2014 - Arabanın Aldığımdan Beri Motor Yağı ve Filtresini Değiştirmemiştim Ben Aldıktan Sonra Yaklaşım 6.500 Km Yaptım Benden Önce Kaç Km. Yapıldı Kim Bilir. Yine Baskı Balata Değiştirdiğim Ustama Götürdüm. Opet 20W-50 Yağ ve Opar Yağ Filtresi Kullanıldı. Toplam 60 TL Tuttu Tanıdık Diye 50 TL Anlaştık. Arabadan Çıkan Filtre Lancia Damgalıydı. Bu Oparda Öle Bir şey Yoktu. Araba Şuanda 171.690 Km'de Yağ Değişiminden Sonra Arabanın Sesi Değişti Nerdeyse Sessiz Çalışacak.

Daha Sonra Otogazcıma Gidip Gaz Ayarı Yaptırdım Karburatör Temizlenecek Olduğu İçin Ayarda Bozulmalar Oluyormuş. Güzel Bi Gaz Ayarı Yaptık Arabada Çekiş Arttı. Onada 10 TL Verdik. Bu Günü Kapattık.

Sırada Karburatör Var. Onuda Bi Ara Halledeceğiz İnş.

Çevrimdışı Hakan Özgür

  • Sx A
  • Member
  • TURBO
  • *****
  • İleti: 17605
  • 12 Şubat
    • Sx A
  • *Adı soyadı : hakan
  • *Meslek: sanal mağaza
  • *Yaş: 33
  • *Şehir: K.Maraş-12 Şubat
  • Araç Markası: Fiat
  • Araç Modeli: Tempra SXA
  • Araç Rengi: gri
  • Lpg Markası : Atiker
  • Model Yılı: 1991
  • Yakıt Türü: LPG
Ynt: 34 MGF 40 - 1996 Tempra SX AK - Orhan Gülaştı
« Yanıtla #1 : 16.Ağu.2014 18:56:06 »
hayırlı olsun
İYİ DE O İŞLER ÖYLE OLMUYOR İŞTE :)

Çevrimdışı orhan gulasti

  • 4. Vites
  • ****
  • İleti: 526
  • Tempra Candır Gerisi Heyecan
  • *Adı soyadı : Orhan GÜLAŞTI
  • *Meslek: Üniversite Öğrencisi
  • *Yaş: 21
  • *Şehir: İstanbul
  • Araç Markası: Diğer
  • Araç Modeli: Diğer
  • Araç Rengi: Siyah
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Türü: Dizel
Ynt: 34 MGF 40 - 1996 Tempra SX AK - Orhan Gülaştı
« Yanıtla #2 : 17.Ağu.2014 00:40:32 »
sağolasın abi